ongesteld worden denk ik?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door toetie, 25 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    goedemorgen dames,
    ik heb sinds deze week het gevoel dat ik ongesteld moet worden constant pijn in mijn onderbuik rug / de lekkere humeurige momentjes.
    Ook heb ik na de bevalling maar alleen de eerste week gevloeid met daarna iedere keer bruinverlies (denk oud bloed).
    dit was nu anderhalf a twee weken over.
    Nu weer bruinverlies en als ik naar de wc ga met afvegen af en toe rood op het wc papier.
    Sinds 2 dagen is de kleine dame super onrustig komt om de anderhalf max 2 uur ook het doorslapen wat ze normaal wel doet was er vannacht niet bij.
    Hapt aan maar laat snel los begint woest te trappelen en te slaan met haar vuistjes en kijkt er maar flink zielig bij.
    Ook steekt ze haar tong uit laat los gooit haar hoofd naar achteren normaal heeft ze dan gewoon genoeg nu wil ze 5 minuten later toch verder eten.
    Mijn borsten 'voelen' leeg aan weet wel dat er nog melk uit komt want zie wel witte druppels om haar mondje liggen.
    Ook gaat ze iedere keer op haar handjes sabbelen (zuigbehoefte of gewoon echt niet genoeg hebben).
    Tot nu toe groeit ze goed alleen afgelopen donderdag was ze minder aangekomen maar meer de lengte in gegaan.
    Normaal lek ik nog regelmatig maar de afgelopen 2 dagen ook niet.
    Het was regelmatig dat ze mijn borst losliet omdat de melk eruit spoot dat is nu ook niet.

Dames help moet ik nou ongesteld worden en wat doe ik hiermee hoelang duurt dit?
    :)

2. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    Kan, maar je baby is ook 6 weken, en dan heb je ook net
    regeldagen.

Volg je kindje, die regelt het zelf wel. Veel aanleggen, en dan gaat deze periode weer voorbij.
    En wie weet, toch ook ongesteld weer!

3. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Mijn "ongesteldheid" is pas sinds een paar maanden terug, maar ook ik weet niet of ik het zo mag noemen, want het verloopt zoals jij het omschrijft.

Ook hier heb ik dan een chagrijnig kind aan de borst. Zelfs driftbui omdat ik de "verkeerde" borst aanbood (ze is 16 maanden)! Het ging vanzelf over.

Ik zou het gewoon een beetje in de gaten houden, maar als het je cyclus is, dan komt het vanzelf goed. Al zal het dan vanaf nu een maandelijks terugkerend iets gaan worden...

4. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    Dank jullie wel het gaat qua drinken nu beter niet meer zo gefrustreerd maar overdags nog wel veel.
    Ook merk ik dat het er weer wat.vaker uit spuit en mijn borsten ook weer wat voller raken.
    Heb wel nog steeds bruin verlies.
    rood verlies alleen met afvegen zo nu en dan.
    we gaan het zien en meemaken dadelijk is het de bedoeling dat ik weer aan de prikpil ga ben stiekem een beetje bang dat dan de boel weer terug loopt iemand daar nog tips voor?

5. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    Tja, dat is afwachten...
    De cerazette pil schijnt dan de beste te zijn in combi met
    borstvoeding. Maar ja, dat blijft persoonlijk natuurlijk :)

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Ik heb het ook al een paar keer meegemaakt tijdens mijn menstruaties. Ik had wel eens gelezen dat er een dip voorafgaand aan de menstruatie kan zijn, maar bij mij is het ook tijdens de periode van menstruatie. Inderdaad gefrustreerd en het gevoel dat hij niet genoeg krijgt.

7. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    Helaas kan ik niet tegen alle hormonen word daar zo labiel van en depressief:( de prikpil kan ik tegen dus safe.
    ook lig ik een week het liefst plat te hevige menstruatie te veel bloedverlies en met de prikpil niet vandaar de keuze.

Deel Deze Pagina