Wat hebben jullie aanschaft voor de warme dagen of wat zouden jullie nog graag willen hebben?? Evt met foto... En waar koop je het liefst positiekleding?
Ik droeg voornamelijk mijn eigen kleding. Heb wel een aantal broeken aangeschaft. Maar shirtjes, topjes en jasjes droeg ik nog gewoon van voor mijn zwangerschap. Ik kocht het liefst bij asos.com daar heb je veel keus en is ook goed betaalbaar. Ik liep dus veel in jurkjes, korte broekjes en van die losse broeken zoals de bovenste link. Mama.licious | Mamalicious Zebra Print Trousers at ASOS Pink | ASOS Maternity Denim Short In LA Pink at ASOS ASOS Maternity | ASOS Maternity Sweetheart Neck Bodycon Dress With Cap Sleeve In Longer Length at ASOS ASOS Maternity | ASOS Maternity Linen Crop Trouser at ASOS
Ik was in de winter zwanger maar ze hebben leuke dingen bij de Bonprix voor kleine prijzen als je het vergelijkt met Noppies enzo Negen maanden mooi met de juiste zwangerschapsmode van bonprix!
@ boommm leuke kleding! Ik heb zelf ook wat leuke dingen bij h&M gevonden en hier en daar in de sale van oude collecties.
Ik vind Asos nogal duur met de Mama Licious kleding. Heb bijv. een broek ervan veel goedkoper bij de Baby-Dump gekocht. Ze hebben er wel leuke trouwjurkjes