Hallo, Ik heb een prematuurtje en de kinderarts wilde dat we van 8 voedingen naar 7 gaan. Nou ik probeer het maar het lukt niet. Mijn meissie word in de nacht dus nog wakker..... Iemand tips? Liefs Shir
Inderdaad overdag iets langer tussen de voedingen laten. De 7e voeding is overigens wel 's nachts, had ik ook namelijk. Colin mocht in het begin ook nog niet te lang zonder voeding zitten ivm zijn glucose spiegel. Ik had het volgende voedings schema met 7 voedingen 7.00 10.30 14.00 17.30 21.00 24.00 En de laatste kreeg hij 's nachts als hij kwam. Meestal was dat tussen 3 en 4 uur. Hij heeft overigens maar heel kort 7 voedingen(2 weken geloof ik) gehad want hij sliep al vrij snel door. Toen werden het er 6 op aanraden van de kinderarts. Die 6 voedingen hebben we wel heel lang gehad want hij zit nu pas sinds een week of 4 op 5 voedingen. Succes!
Wij lieten inderdaad ook overdag iets meer tijd tussen de voedingen zitten. Zo kom je vanzelf op 7 voedingen. Misschien gaat het de ene dag iets makkelijker als de andere. Succes!
id ook iets meer tijd tussen de voedingen, en wat ook nog wel eens hielp om het af te bouwen... meer water, en minder voeding in de nachtfles!
Dames bedankt! Ik ga het nu eens proberen! Ze slaapt vandaag wel vaker door.... Dus wie weet gaat het deze week dan toch lukken! Liefs Shir