Hier ook met 6 maanden,en als het niet goed gaat dan kan kan je altijd nog wat later opnieuw proberen.
Hier ook een kindje van iets meer dan 2 kg. We zagen aan ons kindje dat hij rond 5 maanden begon te smakken als wij zelf aan het eten waren. We zijn toen begonnen met een paar hapjes geven. Na een paar dagen oefenen at hij een half potje op en nu bijna een heel potje. De groente geven we voordat wij zelf warm eten. We zijn van vijf naar vier flessen gegaan (4x 200 ml). Tussen de twee ochtendflessen in krijgt hij wat fruit en voor hij de nacht ingaat een fles van rijstebloem aangemaakt.
Mijn dochter was met de geboorte 1990 gram en op advies van het bureau mag ik pas met 6 maanden beginnen met groente en fruithapjes.
Hier 2575 gram bij de geboorte. Ben gewoon begonnen met 4 maanden. Hij heeft nog nooit krampjes gehad vanaf zijn geboorte.
Hier geboren met 1200 gram ( 33.3) en begonnen met fruit hapjes met 4 maanden. Eerst 2 lepeltjes per dag, voor een week en zo opgehoogd. Dit is in samenspraak met de ka gegaan. Nu bijna 11 maanden en hij eet alles!
Wij zijn met 6 maanden begonnen, maar mocht onze tweede weer dysmatuur zijn, begin ik misschien iets eerder, of juist weer met 6 maanden en rapley. We zien wel even afhankelijk van het kindje
Hier begonnen met 5 maanden op dringend advies KA (verborgen reflux). Dochter is geboren met 36,6 en woog 2250 gram.
Mijn dochter woog op 40+3 2120 gram en krijgt 6 maanden exclusief borstvoeding en dan groenten en fruit a la rapley.
huh? Waarom moest je van de ka met 5 mnd al beginnen met hapjes? Hier adviseerd de kindarts juist om pas met 6 mnd te beginnen?
Voor de mama's die al met 4mnd begonnen met hapjes. Hoe ging dit? had jullie kindje er geen last oid van?