Dyson snoerloze stofzuiger ervaring

Discussie in 'De lounge' gestart door Waxinelichtjes, 29 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Wij hebben de V11 maar die staat in een hoekje niks te doen.. zo zonde! In december gekocht, maar ik vind het echt een vreselijk ding voor €600,-
    Ik vind de zuigkracht echt niet goed, ik moet in de normale stand soms 3x over iets heen of de stofzuiger een beetje optillen voordat hij het opzuigt. Ik vind het heel vervelend dat je een lange stok heb waardoor hij minder flexibel is en ik in een bijna onmogelijke stand onder het bed of bank moet zuigen.

Het liefst zuig ik ook alles op de turbo, maar dan gaat de stofzuiger net 8 minuten mee. En op de gewone stand ook zeker geen 50 minuten wat ik hier lees.

Vorige week maar een nieuwe miele besteld en ik ben weer helemaal gelukkig! Maakt veel minder herrie en heeft een veel grotere zuigkracht!

Waxinelichtjes en Biny vinden dit leuk.
  2. prjbt

prjbt Niet meer actief

Wij hebben een Bosch unlimited 6 met 2 accu's (en we hadden er al 2 + losse lader). Zuigt fantastisch en door simpelweg accu verwisselen kan je zo door zodat je het hele huis kan. Wij hebben ook een ruime 2 onder 1 kap maar kan met een volle accu het hele huis wel doen. Alleen is mijn accu meestal niet vol als ik begin dus wisselen :roflmao:

Pak hem meerdere keren per dag vooral voor alle kruimels van het eten etc

Marsepein en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Hoe lang gaat de accu bij jou mee in gewone en turbo stand dan?

4. Mammavantwee

Turbo stand echt niet langer als 8 min, als ik de stofzuiger maar heel even heb gebruikt en zet hem dan in turbo is het gelijk 3/4 minuten! Gewone stand durf ik niet helemaal te zeggen! Moet ik een x echt opletten.

5. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.344
    1.823
    113
    Vrouw
    Vraagje, kun je bij d e dyson ook het voetstuk makkelijk even eraf halen (om hoekjes mee te zuigen bijv)?

6. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Hier super tevreden. Wij hebben een hond en ik gebruik m meerdere keren per dag. In de turbostamd kan ik makkelijk de hele beneden verdieping van 70m2 doen. In ruststand incl bad n en trap naar boven.

Ben n je bij in? Dan krijg je met rentepunten nl 100€ korting

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. Mammavantwee

Alleen het voetstuk? Je kan wel de hele stok eraf halen en daar dan een smaller opzet stukje opzetten!

8. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.344
    1.823
    113
    Vrouw
    Zo doe ik dat bij huidige gewone stofzuiger, ook makkelijk voor evt spinnenrag aan plafond mee te nemen, maar dat kan dan niet met de dyson als je de hele steel eraf moet halen?

9. Mammavantwee

Dat durf ik niet te zeggen, heb ik nog niet getest :p! Weet @GossipGirlxoxo wel denk ik?

GossipGirlxoxo en vlinderCN vinden dit leuk.
  10. GossipGirlxoxo

Maar ben je niet in de wat mer je model? Bij de V11 staat toch in het scherm hoeveel minuten deze (nog) mee gaat?

11. GossipGirlxoxo

Ja super makkelijk, daarna kleine zuigmondje erop of alleen los de steel gebruiken zonder opzetstukje.

12. GossipGirlxoxo

Ook alleen het voetstuk. Op de stang passen de kleine mondstukjes ook (zelfde aansluiting als de kruimeldief functie).

13. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.344
    1.823
    113
    Vrouw
    Dank je!

14. Mammavantwee

Ja klopt! Maar ik gebruik vaak m’n turbo tussendoor, en ik gebruik de stofzuiger nu helemaal niet meer! Dus dan heb je geen realistisch beeld met hoelang de stofzuiger mee gaat op gewone stand!

15. GossipGirlxoxo

Jawel makkelijk juist, voet eraf, met de steel zelf langs plafond. Ik vind het nog makkelijker met een klein opzetstukje op de stang dan. En zit een gebogen opzetstukje bij om boven op hoge kasten te stofzuigen, die maakt een bocht van 180 graden

vlinderCN vindt dit leuk.
  16. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.091
    12.046
    113
    Is het echt iedere dag nodig om de trap te stofzuigen?:eek:

hier geen ervaring maar ik lees graag mee. Het lijkt mij superhandig maar de korte accu duur en de kosten houden mij nog tegen.

Marsepein vindt dit leuk.
  17. GossipGirlxoxo

Dit is wel een handig stukje. Daarin zegt coolblue dat de gewone stofzuiger krachtiger is (behalve sommige modellen steelstofzuiger) en als je dan de pluspunten van de V11 bekijkt blijkt dus dat dit een uitzondering is die wel qua zuigkracht vergelijkbaar is.

Mijn tip nog voor harde vloeren als laminaat, let even op welk model je koopt. De vloerborstel met draaiende borstel (volgens mij voor dierenharen eigenlijk) is niet fijn op laminaat, wel top op vloerbedekking. Op laminaat en plavuizen vind ik de bredere smallere voet veel fijner en beter zuigen.

https://www.coolblue.nl/advies/steelstofzuiger-sledestofzuiger-vergelijken.html#id-voor-en-nadelen

Bekijk bijlage 643451

Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  18. GossipGirlxoxo

Hier ook wel nodig die trappen. Vooral op de zolder trap zie je stof liggen door die halve maaantjes. Op de andere trap vloerbedekking daar zou het voor het oog niet hoeven maar ik weet wat op de andere trap ligt dus vermoed dat dat ook in de vloerbedekking zit. Heb mijn droger op zolder vermoed dat daardoor ook meer stof door de overlopen en over de trappen dwarrelt.

19. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Welk type heb jij van Bosch? Klinkt interessant

20. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Hier geen huisdieren, beneden houten vloer en boven laminaat. Welke zou jij mij aanraden ? Boven echt bedoeld om stof op te zuigen en beneden vooral kruimels bij de salon- en eettafel
    Ik zuig dagelijks.

Deel Deze Pagina