Dyson snoerloze stofzuiger ervaring

Discussie in 'De lounge' gestart door Waxinelichtjes, 29 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prjbt

prjbt Niet meer actief

Waxinelichtjes, GossipGirlxoxo en Marsepein vinden dit leuk.
  2. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
  3. Roebus

Roebus Actief lid

15 feb 2019
    117
    142
    43
    Ik heb de v10 en ik ben onwijs tevreden erover! Ik stofzuig nu veel vaker. Ik kan niet meer zonder de dyson! Ik stofzuig eigelijk bijna altijd op de normale stand en dan gaat die erg lang mee. Heb iig nog nooit meegemaakt dat hij leeg was maar dat kan ook komen dan ik niet het hele huis in 1x doet. Let op aanbiedingen die zijn er redelijk vaak!

Waxinelichtjes en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  4. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik heb alleen ervaring met de V8 thuis en bij zus de V11 getest. Moeder had een ander merk en dat was 3x niets qua zuigkracht. Ik vind de V8 al voldoende qua zuigkracht. Als je regelmatig je hele huis in 1x achter elkaar wilt stofzuigen zou ik voor de V11 gaan ivm accuduur. Doe je boven en later of eerder beneden en kan hij tussendoor op de lader zou de V8 (of model tussen V8 en V11) in mijn ogen voldoende zijn en qua prijs ook leuker.

5. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Het gaat mij meer om beneden en de trap dat wordt dagelijks gezogen. Boven zuig ik 1x per week. Beneden wel een groot oppervlakte. Hoe lang gaat de accu mee per beurt ? Ik ben beneden en met trap zeker wel 20-30’min bezig.

Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  6. GossipGirlxoxo

Die 20/30 minuten met de gewone kun je niet helemaal vergelijken. De dyson staat alleen aan als je de knop indrukt. Zoals op de trap gaat hij 13x aan en uit (tenminste ik hou de knop niet ingedrukt als ik van trede naar trede ga) snap je me nog? Haha. Maar als je normaal 20 tot 30 minuten met normale stofzuiger bezig bent moet je het redden met de accu van de V8.

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.200
    35.910
    113
    Ja ik heb een Philips van zo'n 270 en ben er heel erg blij. Accu gaat 40 minuten mee en op turbo 20 min. Ruim voldoende voor een verdieping. Laadt in 4 uur op.

Marsepein en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  8. Stoer of Lief

18 jan 2014
    55
    64
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben sinds een maand de v11. Ideaal! Ben er zo blij mee.
    Gaat in de gewone stand ongeveer 45 minuten mee. Booster stand heb ik nooit nodig. Ondanks tapijt op de trappen en op de bovenste 2 verdiepingen. Hij past zelf de kracht aan.
    Ik ben verliefd.

Waxinelichtjes, GossipGirlxoxo en Marsepein vinden dit leuk.
  9. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.294
    113
    Op tv lieten laatst een test zien met draadloze steelstofzuigers. Ik geloof bij radar

Marsepein vindt dit leuk.
  10. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Super! Welk type heb jij?

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij hebben de V10 en zijn heel tevreden. Hebben overal laminaat dus de hoogste stand haast niet nodig. Kunnen met gemak het hele huis op 1 accu stofzuigen (3 verdiepingen, 120 m2 ongeveer). De andere opzetstukken klik je er zo op, echt ideaal. Hebben een Bosch gehad en daarbij ging het echt lastig, heel frustrerend, daar zou ik dus op letten als je niet voor een Dyson gaat. Mijn ouders hebben onze oude Bosch en zijn nu via samengezond/Coolblue aan het sparen voor een Dyson :)

12. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik gebruik de hoogste stand alleen op ons vloerkleed in de woonkamer, verder is de normale stand gewoon voldoende (geen huisdieren ofzo). Ik kan er met gemak de benedenverdieping mee doen én de slaapkamers. Ik had van te voren gedacht dat die V8 dat niet zou redden, maar ‘t gaat het prima. Veelal op normale stand dus, maar met gemotoriseerde borstel.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  13. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Hier wel alles op hoogste stand, mijn kinderen scheuren veel papier, dus ook beneden op de houten vloer is dat fijner, dan pakt hij echt alles mee. Bij onze zaten heel veel hulpstukken, ook een grote mond voor harde vloeren, die zit dus standaard op de steel. Dan de grote voet voor vloerbedekking voor boven, de kleine voet zonder steel voor de trap en de banken en dan nog meerdere kruimeldief hulpstukken. Volgens mij zijn alle 3 voeten gemotoriseerd, dacht ik toch?

Luna86 vindt dit leuk.
  14. Ballyss

Ballyss Bekend lid

18 aug 2018
    509
    598
    93
    Vrouw
    Wij hebben afgelopen jaar een v10 gekocht, wat een onding. Zoog wel goed maar heel onhandig in gebruik. Zo moet je de aanknop ingedrukt houden. Gelukkig had ik hem gekocht met 100 dagen op proef en kon ik hem terugsturen. Dat was overigens ook een drama, heb ze een keer of vijf gemaild en drie keer gebeld maar nu 4 maanden laten heb ik eindelijk mijn geld terug. Nee nooit meer een dyson. Slecht apparaat, en vooral een hele slechte service.

15. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.036
    2.900
    113
    't Gezellige Brabant
    Deze heb ik ook gezien. Was afgelopen week of die week er voor. Ik weet niet meer precies welke de beste was, maar in ieder geval niet de Dyson. Ze laten ook echt zien wat ze er allemaal mee opzuigen, de accuduur, de prijs e.d.

owly en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  16. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Aanknop ingedrukt houden wen je zo aan, ik vind dat juist super handig; zo is hij aan als ik wil zuigen, en meteen uit als ik bv even stoelen aan de kant schuif.

GossipGirlxoxo en Luna86 vinden dit leuk.
  17. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.809
    9.317
    113
    Gelderland
    Ik heb hele goede ervaringen met de V8. Ik stofzuig elke dag maar pak nooit het hele huis in één keer. Hierdoor heb ik nog nooit een lege accu gehad. We hebben ook een roomba robotstofzuiger. Die gaat elke dag beneden aan waardoor ik de dyson vooral als kruimeldief gebruik of voor de trap, plinten en boven. Deze combi is echt ideaal!

18. marina kl

marina kl Bekend lid

21 jun 2015
    649
    344
    63
    We hebben sinds een maand V11 Absolute Pro. Ik heb heel lang getwijfeld of het idd iets voor ons was maar nu ik het heb, kan ik niet meer zonder!
    We hebben groot huis, 2 kinderen die of knutselen met van alles (oa glitter) of koekjes door het hele beneden verdieping "strooien" (hoe ze dat voor elkaar krijgen weet ik niet, want eten altijd op 1 plek). Ik ben met beneden verdieping voor een reguliere "beurt" 2x zo snel klaar. Het past automatisch aan voor tapijt of harde vloeren, er zitten veel opzetstukjes bij (ook hele handige - smalle; daarmee kan ik bijv in de auto overal goed bij).

Dat je het aan knopje ingedrukt moet houden is helemaal niet storend, het gaat helemaal vanzelf.

Als je de aller eerste keer met Dyson stoofzuigt in een schoon huis, kijk je toch van op hoeveel stof er nog blijft na gewone stoofzuiger (we hadden een Bosch en die was en is nog steeds top).

Enige nadeel is dat je zelf de opzetstukjes moet erop zetten :D dit gaat helaas niet vanzelf haha

19. GossipGirlxoxo

Ik heb de v8 en stofzuig elke dag en ben nog elke dag verbaast wat er aan stof weer in het bakje zit. Misschien dat ik daardoor wel elke dag zuig.

marina kl vindt dit leuk.
  20. marina kl

marina kl Bekend lid

21 jun 2015
    649
    344
    63
    Haha snap ik helemaal, het is net een wedstrijdje met dat open opvang bakje: hebben we vandaag meer of minder troep gemaakt?

Laatst heb ik glitters van mijn dochter van de grond opgezogen en die draaide rondjes in de zon, wat een mooi gezicht was het! Erg dat ik het zeg :roflmao::rolleyes: maar je moet zelf ervoor zorgen dat schoonmaken leuk blijft haha

Deel Deze Pagina