Ik schrok echt de eerste keer dat ik de bank had gestofzuigd, die deed ik met de Miele toch ook, maar na de Dyson was de bank gewoon ineens lichter van kleur, oeps! (En niet doordat de Dyson ‘m had afgesleten hoor, hij was gewoon heel stoffig )
Wat is er slecht aan het apparaat dan? Je bent heel negatief terwijl ik alleen maar iets lees over de aan knop. Het is even wennen ja, maar bij mij gaat hij juist vaak per ongeluk aan dan dat ik het vervelend vind dat je hem in moet drukken.
nou ik vond hem irritant in gebruik, vond het een log apparaat. Daarbij ging hij nadat ik hem al had aangemeld voor retour stuk! Deed gewoon helemaal niks meer. Goed ik was er al klaar mee en dat zo’n duur apparaat er na 2 maanden al mee ophoudt moet gewoon niet kunnen. En dat ik dan van de klantenservice de vraag krijg of ik het filter wel vaak genoeg schoon heb gemaakt, echt kan er nog boos om worden als ik bedenk hoe de waardeloos het contact steeds met dyson was. Je hebt er natuurlijk geen last van als je geen problemen hebt maar van zo’n bedrijf verwacht ik gewoon even net wat meer.
Hmm.. ik heb andere ervaringen met de dyson service (via wehkamp). Onze dyson is al 2x stuk geweest, en 2x netjes opgehaald en binnen een week gerepareerd terug gebracht. Overigens ben ik het wel met je eens dat zo'n duur apparaat niet zo snel stuk hoort te gaan. Enige nadeel vind ik de accuduur. Maar wij gebruiken vrijwel nooit meer de gewone stofzuiger. Het grootste voordeel vind ik het gemak zonder snoer en dat het apparaat zo licht is.
Die ervaring met de dyson klanten service heb ik dus totaal niet. Bij mij was een onderdeel stuk na de garantie periode en kreeg na mailen van een filmpje daarvan kostenloos een nieuw onderdeel. De dyson van mijn zus (v11) ging stuk in de garantieperiode en die mocht hem terug sturen en kreeg zonder controle of reparatie nodig was een nieuwe retour binnen 3 werkdagen.
Ik heb nu de dyson boven en beneden een stofzuiger met snoer. 1 van bosch met 18 meter snoer. Die zit altijd ingeplugt in het stroom en met dat aantal meter red ik ook de zolder zonder de stekker eruit te moeten halen en ergens anders in te moeten pluggen. Ik overweeg nu juist die snoerstofzuiger op zolder te zetten en de dyson juist beneden.
Nee hoor. Als hij aan de oplader hangt en ik hoef hem niet te gebruiken, doe ik de 2e accu erin en leg de volle accu weg. Zo heb ik altijd 2 volle accus. Kwestie van aanwennen
Ik heb sinds kort deze van Rowenta https://www.coolblue.nl/product/797680/rowenta-air-force-360-rh9057wo.html Showroommodel voor 129 Euro. Ik heb allerlei modellen vastgehouden en geprobeerd in de winkel en deze vond ik deze wel fijn (sommige te lomp, te zwaar, te gammel of te duur). Mijn ervaring met de klantenservice van Dyson (oke, 8 jaar geleden) is ook niet best, waardoor ik geen Dyson meer wil. Geloof best dat hij verder goed is, maar mij krijgen ze niet snel meer meer als klant.
IK heb de v8 nu een jaartje of anderhalf en heb nog noooooit de turbo knop hoeven te gebruiken. We wonen in een appartement en kan makkelijk de hele boel stofzuigen en nog is die niet op.
Hier de Dyson V11 sinds november, beste aankoop van 2019. Echt heel tevreden zijn we ermee! Ik vind het totaal geen probleem dat je de knop ingedrukt moet houden, anders moet je hem toch ook vasthouden daar aan het handvat? De zuigkracht is ook goed en heb de turbo stand nog maar 2 keer gebruikt.
Ik heb 2 Miele's van 2200 watt en een v11. Ik gebruik de Miele nooit meer. De v11 heeft zeker minder zuigkracht maar pakt meer op door de borstels die gewoon heel goed zijn. De kleine borstel is echt geweldig voor de bank en trappen. Hij is wel zwaar, dat is een kwestie van wennen. Hij gaat op de medium stand 40 minuten mee en op de turbo 15 zo iets, ik gebruik overal medium behalve voor de bank en de vloerbedekking op de trappen en heb echt wel genoeg aan de accutijd. Hiervoor had ik een Philips steelstofzuiger en die was echt bagger. Alle onderdelen zijn ook makkelijk schoon te maken.
Wij hebben sinds de zomer een V11 Absolute Pro. Heerlijk ding! Hiervoor vond ik het al een hele opgave om 1x per week te zuigen. Nu doe ik het zeker 3x per week. Zuigkracht is (voor ons iig) op de normale stand echt meer dan voldoende. Ik gebruik de turbo stand eigenlijk alleen om de auto te stofzuigen (kiertjes!!). Wat betreft groot, log en zwaar en dat het moeilijk is om die knop ingedrukt te houden: Dit weekend heeft onze oudste (8 jaar) geheel zelfstandig het huis ermee gezogen zonder problemen. Met onze oude stofzuiger, een kleine Philips met snoer, had ik haar dat echt niet zien doen.
Dit ook idd! Pak hem nu ook vaak na het eten om even rond te tafel te stofzuigen en had daar voorheen met de gewone stofzuiger echt geen energie meer voor ‘s avonds