Nu elke keer op de reclame. Het lijkt me fantastisch als het echt zou werken zoals ze zeggen: als een echte stofzuiger. Ik vind het namelijk belangrijk om vaak te stofzuigen, maar met zo'n groot onding over alle trappen, ik heb er een vreselijke hekel aan. Wie heeft deze en is hij echt zo super?
Ow ik lees mee. Wil m ook zo graag. Ik heb een zware onding. Dat gesjoue ermee is vervelend. Dyson lijkt zo makkelijk licht praktisch. Je hebt m wel in verschillende prijsklassen zou de goedkoopste al goed genoeg zijn?
300 + euro voor een apparaat wat na circa 15 min weer moet worden opgeladen is echt zonde van je geld. Overal op internet bij reviews lees je dat de accu 3 uur laadtijd heeft en na 15 min alweer leeg is en het daardoor een fijne kruimelzuiger is maar echt niet goed genoeg is als normale stofzuiger.
Ik heb er 1, niet de duurste versie en wil niet meer zonder. Veel makkelijker als steeds mijn grote stofzuiger! Als hij ooit stukgaat, komt er zeker een nieuwe. Maar ik zuig, tussendoor wel ook af en toe met de grote, we hebben tapijt en die dyson werkt er prima op, maar de grote is net wat krachtiger.
Wij hebben hem niet gekocht, en ik zal uitleggen waarom. Hij werkt echt perfect, wij waren super enthousiast, alleen net zoals ieder apperatuur de batterij leven gaat achter uit. Zelfs van de duurste betekend dat je over 2-3 jaar maar ongeveer 5 minuten te gebruiken hebt voordat hij weer leeg is. Dat is gewoon zonde van je geld. Winkel verkoper beaamde ook gewoon dat net zoals ieder apperatuur de batterij leven achter uit gaat, en je begint al met vrij weinig!
Mijn moeder heeft hem en ik vind het waardeloos. Hij is binnen no time leeg en dan moet je dus weer wachten tot hij opgeladen is
Wij hebben een dyson kruimeldief. Zeg maar dat ding, maar dan zonder de steel. Ik zou er nog wel mee willen trouwen als t moest. Echt de beste aankoop ooit. Ik ben alleen benieuwd naar de meerwaarde van de steel. Of je hem dan echtecht als stofzuiger kunt gebruiken. Als hij na 15 min ook leeg is, dan zou het t mij niet waard zijn.
Bedankt voor jullie reacties. Ik lees bij de nieuwste uitvoering over een duur van 26 minuten. Normaal ben ik ook altijd heel sceptisch. Maar dat was ik van de Karcher raamwisser ook. En dat blijkt toch een fantastisch ding te zijn! Zou graag nog meer tijd besparen in schoonmaakland.
Ik heb hem en ben er blij mee. Vooral dat hij niet zo zwaar is, is erg fijn. Ik gebruik hem na het eten of als er visite is geweest (koekkruimels ed). Daarnaast gebruik ik mijn gewone stofzuiger nog twee keer per week. Voor de bovenverdieping gebruik ik de dyson ook regelmatig. Hij heeft trouwens twee standen. In gewone stand gaat de accu ongeveer 20 minuten mee en maximale stand 8 minuten.
Moet je nadenken dat over 2-3 jaar die maximale stand minder dan 5 minuten is.. dan kun je niet veel uitvoeren.. . Of je moet alleen de normale stand gebruiken, maar ja, de vraag is ga je dat alleen doen..
Wij hebben hem ook en ben er heel blij mee. Hij heeft een goede zuigkracht en ik doe altijd de woonkamer ermee. Vooral met kids is hij heel handig en hoef ik niet elke keer de grote stofzuiger te pakken. Het is niet een vervanging van de stofzuiger, maar meer een aanvulling. Ik stofzuig gewoon 3 a 4 keer per week met de grote.
Ik vind hem voor de vloerbedekking helemaal super dus gebruik hem vooral boven en de trap/matten.dit komt vooral Door de turbocompressor, elk haartje is weg! We hebben een hond vandaar. Op gladde vloeren slaat hij wel kruimels etc over dus de zuigkracht is toch niet zo als bij mijn ec hte dyson met snoer.
Ik heb hem ook en kan niet meer zonder. Het niet in de weg zitten van een snoer of de gewone stofzuiger die weer achter een stoelpoot of tafelpoot blijft hangen. Het gemak waarmee ik nu even snel na het eten de kruimels opruim, de deurmat, en de trapbekleding schoonmaak. Boven gebruik ik hem alleen voor de vloerkleden in de kids hun kamer en de trapbekleding. De kamers en zolder doe ik met de gewone stofzuiger.