Hoi meiden, Ik hoop dat jullie hier ervaring mee hebben: Ik ben me aan het oriënteren om mijn badkamer te vervangen. Dwz nieuw meubel, nieuw bad, nieuw toilet en nieuwe tegels. Het blijft wel allemaal op de zelfde plek staan, dus qua leidingwerk hoeft er niet veel te gebeuren denk ik. Maar als je nou de materialen zelf al aanschaft, en de rest sloopt, hoe duur is het dan om het erin te zetten? De badkamer is ong 2 bij 2,5.
Plaats een bericht op werkspot.nl. Dan krijg je indicaties wat het ongeveer kost en kan je afspraken maken zodat ze bij je thuis komen en een offerte kunnen maken. Bij ons kostte het iets van 5000 euro. Het verbouwen alleen want wij hadden de spullen al zelf. Ligt ook aan de grote van je badkamer hoeveel het kost. Die van ons is heel klein maar we wilden wel alle leidingen in de muren hebben, spotjes in het plafond etc..
Wij hebben ook via werkspot iemand gevonden die onze badkamer heeft gedaan. Helemaal kaal gesloopt, zelfs alle muren eruit en opnieuw geplaatst (geen grote omleggingen ook van leidingen) en wij hebben zelf alles ingekocht bij Hornbach. Waren alles bij elkaar (materialen, werkuren en afval afvoering) 4750 euro kwijt. Goed te doen dus! Hij zit nu alleen in de opkoop en wederopbouw van complete appartementen dus zijn gegevens geven heeft helaas geen zin
Inderdaad de opdracht op werkspot.nl plaatsen. Werkt ideaal en vaak ook nog voor een mooi prijsje. Wij hebben dit jaar een overkapping laten plaatsen en daarvoor hadden wij de opdracht ook op werkspot.nl gezet. Iemand uit het dorp reageerde en hij heeft de overkapping voor een zeer scherp prijsje keurig gemaakt.
Wel goede ervaringen via werkspot dus, ben er altijd een beetje huiverig voor. Jammer inderdaad Candle, dat is inderdaad een mooie prijs. Was dat bedrag dan 50-50? Dus helft materiaal, helft man uren?
Zelf was ik daar ook een beetje huiverig voor. Maar wij hebben iemand uitgekozen die hele goede referenties had en uit de buurt kwam. Het voelde ook gewoon goed toen hij langs kwam in vergelijking met een ander die ook een offerte kwam maken.
Ik heb totaal geen goede ervaring met werkspot. Ken wel een goede loodgieter in het westland. Voor zijn gegevens mag je me pb-en.