Heb gewoon een bosch stofzuiger en die gebruik ik liever dan de dyson wij hebben de DS35 dat is zonder steel. De prijs is veel te hoog Accu's zijn slechte kwaliteit. Ook met 2 accu's kun je echt niet 2 trappen en een vloerkleed stofzuigen. na 2 jaar weer nieuwe accu's gekocht a €45 per stuk en ook die zijn na ruim een jaar al minder krachtig. De reclame is leuk de praktijk is helaas anders. Mijn pa heeft een steel stofzuiger van de aldi en hij is minder sterk dan de dyson maar de batterij is net zo sterk, die gebruikt zijn grote stofzuiger bijna nooit meer, ja als ik zijn hele huis doet, vind ik het makkelijker. prijs van het aldi ding €89. Je kan er dus 6 verslijten voor 1 dyson en 6 keer beter is de dyson echt niet
Nja ik heb dis ook een beetje het idee dat mijn gewone stofzuiger het beter doet.... ja tenzij je die turbo gebruikt.. Mja die doet het maar 7 minuten... heb je echt geen reet aan... Ik vind het vooral ook heel Irritant dat de voet los beweegt van de stok... als je dan je arm ff niet helemaal recht beweegt ‘zwabbert’ de voet de andere kant op... waardoor je geen rechte ‘banen’ maakt... heb ook het idee dat ik met de V8 langer bezig was als met de normale
Hoe gaat dat trouwens met zuigen onder het bed. Is dat wel te doen? We hebben een senioren bed 180 bij 200cm en brede bedombouw. Zou je dan wel tot onder het Midden van het bed komen? Mijn man begint te wennen aan het idee steelstofzuiger nu ik het nogmaals uitgeleg heb wat jullie ervaringen zijn.
Ligt eraan hoe hoog je bed is... Mijn bank is ongeveer 10 cm vanaf de grond, red ik bij lange na niet tot achter, je kan niet de stok helemaal fatsoenlijk ‘draaien’ en m Plat op de grond leggen zeg maar zoals bij een normale stofzuiger wel kan. Ook is de voet van de Dyson een stuk hoger als van een normale stofzuiger Mn bed is overigens stuk hoger, 40 cm gok ik? en 1,60 breed en dat kan wel
Ligt er inderdaad aan hoe hoog je bed is. Doordat de steel niet buigbaar is en direct aan het zuiggedeelte vastzit kan je hem minder plat leggen met zuigen dan een gewone stofzuiger. Ik denk dat onder mijn bed zo’n 15 tot 20 cm ruimte zit en ik kom daar goed onder. Mijn bank is iets lager, maar een stuk minder diep, dus ook daar bereik ik alles wel.
Onder een bed zou moeten kunnen dat lukt ook met de gewone stofzuiger. Onder de bank kan ik niet komen met beide stofzuigers niet maar met 2 katten die als gewone hebben hun speeltjes onder de bank te gooien moet ik toch 1 keer per 2 weken de bank van de muur halen omdat hun voorraad speeltjes dan op is.
Wij hebben v8 absolute. Echt een topding zuigt super goed. Hij zuigt veel beter dan snoerstofzuiger van miele die ik inmiddels nooit meer heb gebruikt trouwens. Als je ziet hoeveel meer de v8 bijvoorbeeld uit het vloerkleed zuigt dat kreeg de miele echt niet voor elkaar
Hoeveel watt is jouw miele dan? Mijn bosch is maximaal 2200 watt en die krijgt het huis echt schoner dan de dyson en andere accu stofzuiger