hier ook een dyson ik vind m goed maar het handvat en slang hebben we om gebouwd tot oude smaller formaat kreeg er erg lamme hand van n.l, goede zuigkracht dat wel maar de herrie hmm en dat terwijl ik een stofzuig trauma heb hihi. hopenlijk bevalt ie je wel want het is een dure aankoop.
gaat haar vast lukken die heeft menig stofzuiger in handen gehad altijd beter dan bevallen maar snap dat je dat ook wel wil.
Die dingen lees ik wel eens vaker in revieuws idd. Maar hopelijk zijn die dingen op deze nieuwere versie alweer verbeterd. Hij zou in ieder geval minder herrie maken dan de oudere modellen. Hij wordt vandaag bezorgd als het goed is, dan zal ik wel even laten weten hoe die bevalt Enne nog niet bevallen dus
O en wbt het geld....echt niet normaal hoor! Mijn vriend en ik hebben afgesproken er met niemand over te praten
Nou we hebben hem vandaag binnengekregen en gelijk het hele huis ermee gezogen. Was dus al even niet gebeurd, omdat de andere stofzuiger totaal geen zuigkracht meer had en alles liet liggen. Ik denk dat mijn vriend 3 katten uit ons tapijt op de eerste verdieping gezogen heeft haha. Echt fantastisch hoe schoon de vloer nu echt is. En de trap is ook veel beter te doen met zo'n speciaal klein kopje. Ja we zijn er erg tevreden over. Mag ook wel natuurlijk voor dat geld. Maar omdat ie zo hard zich vastzuigt is het toch nog wel aanpoten voor je rug vind ik. Maar heb toch even met mijn 40.3weken zwangerschap de hele zolder en de twee trappen gezogen