gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door anoniem100, 20 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem100

anoniem100 Niet meer actief

ik ben op zoek naar een docent middelbaar onderwijs (liefs iemand die alle jaren lesgeeft of VMBO
    ik heb daar wat vraagjes voor die ik graag via de pb wil stellen

2. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Ik kan het aan mijn man vragen voor je?

3. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Oh dit vind ik altijd zo irritant he.
    Dan ben ik altijd zo nieuwsgierig wat voor vragen zullen het zijn?
    Wilt TS docent worden, of heeft ze juist problemen met een docent?

Net als van die open einde van een film of dat net het laatste stukje niet is opgenomen ook zo irritant. Ik weet het ligt aan mij.

Emama, puzzelstukje, bloem82 en 9 anderen vinden dit leuk.
  4. Manque

Manque Niet meer actief

Ik heb een carrièreswitch gedaan, maar ik heb wel een paar jaar les gegeven aan 1t/m 3 VMBO basis/kader/TL. Inmiddels 8 jaar geleden. Heb je daar iets aan?

5. anoniem100

Haha om aan je nieuwsgierigheid tegemoet te komen ik ga voor de klas ;)

Emama en Athina vinden dit leuk.
  6. anoniem100

Top, ik stuur je als ik meer tijd heb een pb

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik vraag me altijd af wat voor ontzettend bizarre dingen er dan gevraagd gaan worden dat het via pb moet :roflmao:

Emama en Grietjenb vinden dit leuk.
  8. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Ik sta al jaren voor de klas. Heb alle niveaus gehad. Van praktijkonderwijs tot mavo en ook cluster 4 voortgezet onderwijs.

Ben nu sinds dit jaar werkzaam op Mavo/havo en Vwo en ben daarnaast decaan.

Dus als je vragen hebt, stel ze maar.

anoniem100 vindt dit leuk.
  9. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Ik denk dat sommige mensen hun vraag niet kunnen stellen zonder "herkenbare" informatie te delen, en soms mensen hun vraag niet open willen vanwege de kans dat iedereen zich ermee gaan bemoeien en het een enorme discussie wordt (wat vaak natuurlijk wel wenselijk is maar niet altijd)

On-topic; ik geef les aan onderbouw havo en vwo, ook wel eens vmbo klassen gehad maar niet mijn voorkeur. Als je vragen hebt dan mag je pben, ik geef les in exacte vakken.

anoniem100 vindt dit leuk.
  10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ja, snap ik wel. Maar in mijn hoofd wordt het heel bizar ;)

11. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Mag ik dan vragen waarom liever havo en hoger? Mijn dochter heeft VMBO kader gedaan.
    En ik snap best dat havo leerlingen wellicht gemotiveerde kunnen zijn. Maar ook op het vmbo zitten behoorlijke talentvolle kinderen.

Mijn dochter (net 17 jaar) heeft nu al een succesvolle massagesalon. Ze staat 4 dagen per week volgeboekt. Daarnaast volgt ze 2 dagen per week een visagie opleiding. (Ook vanwege de leerplicht)

Ik bedoel maar. Ook stromen er genoeg door van het mbo naar een hbo opleiding (dat heb ik gedaan).

12. K00

K00 Niet meer actief

En daarom wilde men dit in een pb bespreken :rolleyes:

puzzelstukje vindt dit leuk.
  13. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Waar zeg ik dat er iets mis is met vmbo leerlingen? Absoluut niet, het is alleen een andere manier van werken om die les te geven, je bent meer bezig met orde houden en minder met de lesstof en diepgang. Daarentegen krijg je vaak meer een persoonlijke band met vmbo leerlingen. En dat is allemaal gemiddeld genomen, je hebt ook genoeg havo groepen waar je continu politieagentje speelt en je hebt vast vmbo groepen waar iedereen netjes aan het werk gaat.

puzzelstukje vindt dit leuk.
  14. Jolandaa

Jolandaa Actief lid

14 aug 2016
    334
    336
    63
    NULL
    NULL
    Tsja ik werk ook liever met dementerende ouderen dan met 'gewone' ouderen :rolleyes:

15. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Heeft niets met talent te maken. Een oude vriendin van mij heeft VBO (LHNO, tegenwoordig bbl met lwoo) gedaan en heeft nu een prachtig bedrijf!

Ik werk dit jaar voor het eerst op een lyceum met HAVO/Vwo en de vwo+ kinderen. (En ik heb ook een MAVO klas).
    Na jaren vmbo en cluster 4 is dit echt een walhalla! Ik kan nu evht kennisoverdragen, goede discussies houden en ze zijn meestal stil en oplettend.

Daarmee zeg ik niet dat vmbo kinderen slechter, stouter, dommer, onbeleefder of wat dan ook zijn. Ik zeg daarmee dat het anders is. En momenteel geniet ik hier echt van!

Deel Deze Pagina