Dyson stofzuiger

Discussion in 'De lounge' started by Marijke1982, Sep 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Ik kom ze ook wel eens tegen in kraamgezinnen en ik vind het een onding! En in een gezin met honden en kattenharen kreeg ik ze niet van het kleed af.
    'k Hoor hier m'n omgeving goede verhalen over Miele, denk dat dat m'n volgende wordt. Heb nu een Hollandia, 2 jaar oud en ben er ook spuugzat van.

2. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

May 22, 2006
    1,852
    0
    0
    Flevoland
    wij hebben ook een Dyson en zou hem nooit meer willen inruilen voor een ander, hij is wel zwaar maar verder erg gemakkelijk

3. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik heb ook een Dyson en wil wel even kwijt dat ik er héél tevreden mee ben. Wel wat aan de prijzige kant, maar het werkt hier perfect. Wij hebben een stoffen bank en katten, maar ik heb nooit problemen met de kattenharen. Ook niet met het leegmaken van de bak. Gewoon ondersteboven in de grijze kliko en geen omkijken naar...

Groetjes,
    Josien

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

Jan 13, 2009
    7,067
    0
    0
    Hier ook een Dyson voor mensen met allergie en hondeharen. Vind het echt een super fijne stofzuiger.
    Hij blijft krachtig, zuigt alles op, makkelijk te legen. In de grijze kliko, even rammelen (ook met de bovenkant) en weer klaar voor gebruik.

Ook onze stoffen bank krijgt hij helemaal hondenhaar vrij.

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Dyson zegt mij niks.
    Wij hebben een miele vind het een super ding! We hebben een 1600 watt.
    Hiervoor hadden we een goedkope van de mediamarkt nou die heeft niet lang mee gedaan en nam ook niet alles mee.

6. djezelf

djezelf Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    2,224
    0
    0
    omg. schagen
    Hier ook een dyson.
    Vooral aangeschaft omdat we een hond en twee katten hebben.
    Had hiervoor ook een stofzuiger zonder zak, maar toen ik mijn dyson kreeg zag ik echt een groot verschil in het stof dat hij opzuigt.
    Had eerste de bank met de gewone gedaan en daarna nog een keer met de Dyson;
    Nou was ongelovelijk de hoeveelheid poederstof wat hij nog opzoog!!!!

Over de prijs:

Bestellen in Engeland!!!
    Scheelde ons 200 euro :D

7. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,069
    3,862
    113
    Wij hebben ook een Dyson. Afgezien van het feit dat het een lomp ding is, zijn wij er wel tevreden mee. Vooral die roterende borstels voor tapijten en vloerbedekking werkt als een tierelier, dat kreeg ik met mijn Philips stofzuiger lang niet zo schoon.
    Ik heb een kat en een hond (tot voor kort ook nog een cavia die zaagsel uit haar hok gooide) die in de rui enorm veel haar verliezen. Als die haren aan de stofzuigermond zitten, rag ik er een paar keer mee over de mat, dan vallen ze er in plukken af die ik gelijk weer opzuig. Ik schud hem uit in de kliko en klap dat ding dan een paar keer tegen de zijkant, dan is alles er wel uit. Filters maak ik zelden schoon en hij zuigt prima.
    Als je de aanbiedingen in de gaten houdt, kun je hem stukken goedkoper krijgen.

8. Sgaapje

Sgaapje Niet meer actief

Ik heb de dyson dc23 allergie en pakket en ben er ontzettend blij mee. Hij zuigt altijd goed en is makkelijk te legen want je hoeft maar op een knopje te drukken en de onderkant valt open. Het enige min punt vind ik dat hij nogal zwaar is.

Mijn vriend en ik zijn ook allebei lang maar hebben ook geen problemen met de lengte van de stang.

9. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Wij hebben ook een dyson omdat onze hond (witte)haren verliest de hele dag... Ben er echt ontzettend blij mee, Hij is wel wat zwaar idd, de mond met de roterende borstels is ideaal voor mn kussens, tapijt in de gang... de kleine 'harige' borstel zegmaar, is ideaal voor de naden in de bank..we hebben deze vorig jaar gekregen toen we gingen samenwonen.. we hebben de grote, je hebt ook nog een slag kleiner, die is weer iets goedkoper...

10. LindaenSven

LindaenSven Niet meer actief

#30 LindaenSven, Sep 14, 2009
    Last edited by a moderator: Sep 14, 2009

Hier idem dito!! Heb 2 honden en vind het echt een ideaal ding. Volgens mij zit er trouwens ook een lange garantie op (volgens mij zelfs levenslang?), maar die heb ik nog nooit nodig gehad. Ik zou nooit meer een ander willen.
    Vind het inderdaad wel eens lastig om de trap ermee te stofzuigen, het is niet de lichtste stofzuiger, maar verder echt een topding!

En dat filter, dat hoef je maar 2x per jaar schoon te maken hoor, dus zo'n probleem is dat niet.

11. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

Jan 22, 2009
    1,847
    0
    36
    Hier ook een Dyson, en wil niets meer anders!!!!!
    Wij hebben ook een hond en daarom hebben wij een Dyson gekocht, want ik betaalde me scheel aan die stofzuiger zakken!

Ik vind hem helemaal niet zwaar, maar dat verschilt ook per persoon denk ik. En het legen ook geen problemen mee. Ik vind het ideaal even boven de grijze bak en leeg is hij. En wat betreft de filters, die hoef ik volgens mij maar 1x per jaar schoon te maken.

Maar als je huisdieren hebt, dan is het wel een dure keus, en dan zijn er ook wel andere die goed zijn. Ik had hiervoor een philips, nu nog steeds ik gebruik hem nu boven, en die voldeed ook prima, behalve dat ik elke week een nieuwe zak er in moest doen ;)
    Oh ja, via internet kun je ze veel goekoper krijgen. Elektrokoopjes.nl heeft ze ook heel goedkoop.

12. djezelf

djezelf Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    2,224
    0
    0
    omg. schagen
    Ja die 23 allergie ding heb ik dus ook.

Maar serieus; gewoon bestellen via Engeland!!
    Scheelt zo enorm veel geld. Daar kan geen internet winkjel tegen op.
    Ik weet niet meer welke site dat was, zal zo eens kijken.

Levertijd was overigens maar 4 dagen geloof ik.

gevonden:

www.amazon.co.uk

(oh of mag dit niet?)

13. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

Jan 22, 2009
    1,847
    0
    36
    Ik bedoel natuurlijk geen huisdieren...

14. busster

busster Fanatiek lid

Dec 6, 2007
    1,462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Ik heb ook een bloed hekel aan mijn dyson hij zuigt voor geen meter meer ondanks dat ik de filters heb schoon gemaakt en dat terwijl ze beloven de enige stofzuiger te zijn die geen zuigkracht verliest , 2 van de opzet stukken zijn stuk en hij is best zwaar . Heb laatst een stofzuiger van een paar 10tjes erbij gekocht ook zonder zak en die zuigt 100X beter dus ik raad een dyson echt af!!!

15. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    In dat geval zou ik een beroep doen op de garantie want normaal gesproken zijn ze dus zowat onverwoestbaar. Bij elk apparaat kan er wel eens een miskleun tussen zitten he.

Share This Page