Nou meiden, ik zou nog even terugkomen op de Dyson. Ik heb hem nu 2 dagen in huis, ik vind hem helemaal geweldig. je moet er wel even leren mee omgaan, maar ik denk dat ik er reuze veel "plezier"mee zal hebben. Maakt het het stofzuigen toch een beetje leuk. Groetjes Simone
Ook hier positief bericht over de dyson (ik wilde dat je daar een beetje geld mee kon verdienen hihi ) Ik heb sinds dinsdag de dc 23 animalpro. Ding zuigt echt geweldig. De haren vliegen er gewoon naar toe! Het is wel even wennen aan het apparaat, maar hij doet zn taak prima. Koop een dyson wel via internet, dat scheelt vlug 150 euro en dat is zeker de moeite denk ik. Groetjes Elke
Is hij zwaar in gebruik ? Lijkt mij ook wel erg handig, ik heb twee honden en 6 katten en een kleine op komst !
mee eens. wij hebben thuis een varkensstal en ik maak de kantine enz schoon. nou hebben we vorig jaar de gele dyson aangeschaft. super. ik heb er geen andere woorden voor alleen het leegmaken van de bak is inderdaad een stofzooi als je dat doet in de wind (is mij 1x overkomen, trap ik geen tweede keer in) ik maak hem nou voortaan leeg in een plastic zak, dan stieft het niet zo. maar ik kan niet meer zonder.
hier ook een dyson fan, wij hebben die met allergyfilter echt helemaal super, geen nare luchtjes makkelijk te legen.... kan wel reclame voor ze gaan maken
idd.. ik kan ook niet meer zonder.. maar als deze op is.. dan wil ik graag de hoogste dyson hebben.. want nu weet ik dat het echt geld waard is...
Wij hebben de Dyson Telescope Animal Pro. Wil nooit meer iets anders! Net wat je zegt, ik zuig met 2 honden ook 2 a3 keer soms. Ik vind hem het geld meer dan waard iig. Ik heb hem wel goedkoper gescoord via een internetwinkel trouwens, dus het kan geen kwaad even rond te kijken.