Ik had een vraagje over beebiesite.. ik heb ze al meerdere keren gezien en het ziet er erg leuk uit zo'n site met alles over je kindje! Ik zou graag ook een site willen maken ook voor familie die in Egypte woont en de kinderen dus weinig zien. Vraagje nu: Ik heb wel gezien dat je er een wachtwoord op kan zetten, dus dat niet iedereen er op kan komen.. maar moet je daar dan voor betalen en hoeveel kost die site per jaar? En nu zag ik op de beginpagina van beebiesite de laatst geplaatste foto's van mensen hun site maar dit wil ik dus niet!? nou reacties zijn welkom!
bebeiesite staan verschillende tarieven bij... hoe meer je betaald hoe uitgebreider je site kan.. voor alysia heb ik er ook een wachtwoord op staan dus kan alleen de mensen erop wie ik het wachtwoord gegeven hebt... en die fotos die daar komen te staan komen er volgens mij altijd.. wil je dit niet kan je altijd de maker van die site even mailen prijzen varieren van gratis tot 50 euro... ik hou de site nu al 2 jaar bij en blijf het doen vind het super leuk
dank je wel voor je snelle reactie! ja ik vind het niet zo'n prettig idee dat iedereen bij die foto's kan! zal eens mailen kijken of ik iets kan regelen hehe
je hebt gelijk... daarom heb ik er inderdaadd een wachtwoord op dat niet iedereen de fotos kan zien.. zal eens kijken trouwens of de fotos dan ook op de beginpagina komen omdat ik er een wachtwoord op heb.. zo terug even proberen
nee komt niet op de voorpagina te staan.. denk dat het komt door me wachtwoord op de site als je nou de site gaat maken en je wilt er graag muziek op PB me dan maar want heb een hele lijst met links en liedjes die op de site kan in ieder geval foto staat er niet op zodat niemand het nu kan zien... ideaal wist ik nog niet
ik ben begonnen zelf met de goedkoopste site dacht 30 euro dat het is of 15 weet niet helemaal zeker... maar toen ik niks meer erbij kon plaatsen heb ik de duurste genomen en kan nu onbeperkt aan fotos plaatsen.. maar als je bijv als eerst met de goedkoopste begin en na half jaar wil je hem upgraden berekend hij de kosten die je nog over hebt van het half jaar... dus zal gewoon beginnen lijkt mij 1 van de goedkopere staat die vol overgaan op de duurdere je hebt trouwens ook gratis beebiesites... ik vind deze alleen leuk vandaar dat ik ervoor betaal en laat hem als ik stop helemaal op cd zetten dat kost 25 euro dan...
ohja goed idee.. ik ben niet zo heel computer technisch maar ik heb zulke leuke sites gezien van kindjes zo mooi gemaakt helemaal bewerkt... hehe zal wel even duren voordat ik dat helemaal doorheb maar het proberen waard
haha inderdaad ik vinid dat het allemaal heel perrfect staat omschreven hoe alles moet.. succes met het maken als je ngo vragen hebt hoor ik het wel
is goed dank je wel! Ja ik las ook bij het forum dat er allerlei dingen worden uitgelegd! Ik ga aan de slag!
nou site aangemaakt... hehe en nu verder... als ik op beebiesite kijk dan zie ik bij ''help'' allerlei vragen staan maar als ik er op klik sta er ''terug naar het overzicht'' grrr nu kan ik nog niet verder... ik zie ook nergens staan waar ik een betaalde site kan aanvragen?
haha kan gebeuren ik gaat nu alleen weer succes met het aanmaken van de site hopelijk luukt het in 1 keer vragen kan je ook pb als het echt niet lukt eventueel succes!
ik vind de site ook super. je kunt hem helemaal naar eigen wens maken... en die wachtwoord.. ideaal joh! geen ongewenste pottenkijkers
ik heb er 1 van 20 euro en doe er nu een jaar mee zit ie vol dan upgrate je em gewoon voor iets meer succes!
als je een foto op je site plaatst kun je onderaan prive aanvinken, dan komt ie niet op die algemene site te staan