Voorstellen op nieuwe werkplek. Hulp nodig.

Discussie in 'De lounge' gestart door Ganesh, 12 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ganesh

Ganesh Bekend lid

21 jan 2014
    500
    2
    18
    Werk, gezin, boeken
    Zuiden
    Hallo lieve dames,

Vanaf 1 september begin ik op een totaal nieuwe werkplek bij een geheel nieuwe organisatie met een andere doelgroep. Ik ga daar ook een opleiding volgen en kan deze verkort doen wegens mijn vooropleiding. Het is 35 km enkele reis, wat er verder niet toedoet.
    Nu doen bij dit bedrijf, alle nieuwe werknemers, nieuwe leerlingen en nieuwe stagiaires zich voorstellen op papier met een foto en deze doormailen naar de begeleider zodat dit komt op te hangen alvorens je begint.
    Alleen weet ik niet wat ik erin moet zetten, er is gezegd geworden niet je hele leven vertellen.;)

Ik vind de aanhef al moeilijk, begin je gewoon met; Beste collega's en cliënten? of juist andersom? Moet ik erin vermelden dat ik een dochtertje heb of is dat niet relevant? Mijn woonplaats vermelden of toch niet?:)

Alvast heel erg bedankt voor degene die dit willen lezen en willen helpen.

Veel liefs.

2. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    gewoon vertellen wie je bent, hoe oud, verliefd verloofd getrouwd. Opleiding en evt werkervaring. Ook je hobby's en bezigheden.
    Ook is leuk om te vertellen wat jou aantrekt aan het werk en werkplek

Niet te moeilijk over nadenken

3. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik zou doen:

Hallo! Ik ben Ganesh, .. jaar oud en woon in ....., in mijne vrije tijd dans ik. Ik ben getrouwd met ... En hebben een dochtertje van ... Jaar. Ik ga de maandagen dinsdagen en woensdagen werken en heb er enorm veel zin in

Ik zou het dus niet te moeilijk maken.

4. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Beetje afhankelijk van de doelgroep of je persoonlijke dingen wel of niet kan vertellen (zoals je woonplaats en het hebben van een dochter).
    Zijn het clienten die je daar 'mee kunnen raken' dan zou ik het achterwege laten...

5. Lieverd2012

Lieverd2012 Niet meer actief

Ik zou meer informatie vragen bij je werkgever. Ze moeten wel een kader geven van wat ze er wel of niet op willen hebben. Misschien kunnen ze dan ook een voorbeeld mailen.

Anders zou ik het gewoon echt zakelijk houden, inderdaad met een nette aanhef, wat korte (werk gerelateerde) feiten over jezelf (dus woonplaats weglaten, dochter zou ik misschien wel noemen) en een korte motivatie zin a la 'ik heb zin om aan de slag te gaan'.

Ik vind het een beetje raar dat ze dit zo doen en ben blij dat ik zoiets nooit heb moeten maken. Succes ermee en veel plezier met je nieuwe baan!

6. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Hou het kort en algemeen, zorg dat je straks ook nog wat te vertellen hebt over jezelf!
    Vertel iets over jou en je gezin, welke dagen je werkt etc. Komt vast goed!

7. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ik zou iets doen van:

- Naam
    - Leeftijd
    - Gezinssituatie (getrouwd/kinderen oid)
    - Wat je gaat doen en wat je zo aanttrekt
    - Eventueel wat je hebt gedaan
    - welke dagen je gaat werken
    - positief afsluiten met ik kijk er naar uit iederen persoonlijk te ontmoeten of ik kijk er naar uit om te gaan samenwerken oid.

Succes, niet te moeilijk maken!

8. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Dit dus..

Deel Deze Pagina