eeuwig kwijlen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miekie82, 14 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Tijn kwijlt echt de hele dag door! En niet een klein beetje, nee het lijkt wel of de kraan open staat!
    Dit heeft hij al sinds hij 3 maanden is, en het is nooit gestopt.
    Eerst dachten we aan tandjes, maar hij blijft zo extreem kwijlen.

Opzich geen dramatisch probleem, maar wel vies. Doordat hij kwijlt is steeds alles zeiknat, zelfs zijn romper is doorweekt. Dit is op te lossen door een slabber, maar ook die moet ik dan regelmatig verschonen en altijd een slaber om.....
    Ook heeft hij vaak een schrale kin en zijn nekje is vaak rood geirriteerd. Dit natuurlijkd oordat het steeds nat wordt.

Wij zelf hebben het idee dat hij het gewoon niet weg (kan) slikt. Want ook met drinken is het altijd 1 grote kliederboel, dit als hij stopt met drinken, er komt dan altijd een schoot water terug.

Wie herkent dit, wie heeft er tips?
    Hoe lang gaat dit duren?

kus miek

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier precies zo'n natnek!

Ook die schrale kin, hals en ook kletsnatte rompers.
    Gelukkig is het hier niet altijd...maar wel vaak.
    Drinken gaat prima (knoeit geen druppel) dus aan het slikken ligt het niet.

Hier roept ook iedereen: krijgt vast gauw tandjes....maar dit duurt ook al een tijdje ;)
    Zijn onderkaak lijkt wat wittig...dus wellicht is er dan toch iets onderweg (niet zo gek ook met 6 mnd) maar ik ben bang dat je er niks aan kunt doen.

Hij heeft trouwens wel vast een bijtring (zo'n leuke van Nuby)....dan lijkt het nog wat ;)

Succes met je natte toetie!

3. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Giovanna kwijlt nu nog...word er soms helemaal moe van! Alles kwijlt ze onder. Tanden heeft ze al bijna allemaal dus hoop dat het gauw over is.

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Quinn is ook zon kwijler. Heb de hele dag een sillybilly slabber bij hem om en die houdt zn kleding aardig droog.
    Gelukkig geen smetplekken daardoor.
    Al zn tandjes heeft hij al. Denk zelf dat het door zn speengebruik komt.

5. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    hier ook zo`n kwijler...
    nu heeft hij nog geen tanden dus ik hoop dat het dat is, maar inderdaad alles zit steeds onder!
    hij tijgert nu en dan kwijlt hij zo lekker op de vloer en dan gaat hij er lekker overheen :) en laat zo dus een heel spoor na...heerlijk...ook die vieze kleren altijd, tot op de romper nat!

6. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    hier ook een kwijler, helaas geen tips. ik denk ook al vanaf zijn derde maand (toen het kwijlen begon) er komt een tand aan en toch komt de eerste nu pas door..

7. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ha! Nog meer kwijlers dus! hahahaha
    Erg irritant he!? Ik doe tijn ook altijd een slabber om als we ergens naar toe gaan, en pas als we er zijn gaat hij af! Heeft hij tenminste het eerste half uur nog schone kleertjes aan!

@pinquin: Tijn heeft ook een speen, maar als hij die in heeft kwijlt hij juist niet..hahaha

kus miek

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier hetzelfde. Gek wordt ik er soms van! Mama zit ook regelmatig onder het kwijl :)
    En idd, iedereen weet mij te vertellen dat Nathan tandjes krijgt. Nou, no way José want hij doet dit al vanaf 3 maanden en hij heeft nog steeds geen 1 tandje.

9. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Hier ook de hoop dat t tandjes waren, maar helaas. Ook kwijlen vanaf maand of 3, ondertussen wel 2 tandjes, maar gewoon vrolijk verder kwijlen. Beetje bepanthen op t kinnetje voor de schrale plekjes doen wonderen, en verder hebben we een heeeeele grote stapel slabbetjes liggen :) :) :)

10. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    misschien van die sillybillyz-slabbetjes kopen? Die hebben plastic aan de onderkant!

Deel Deze Pagina