Dochter wil alleen nog de linkerborst

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door misty1984, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hallo,

Mijn dochter van 13 maanden wil sinds een paar weken alleen nog de linkerborst. Voor de rechterborst draait zij haar hoofd weg. Ze drinkt alleen nog een Ochtendvoeding aan de borst. Is het normaal dat ze de rechter weigert? Ze is wel tevreden na het drinken. Wat wel vervelend is, is dat er qua grootte nu veel verschil zit tussen mijn linker en rechterborst. Trekt dit ooit nog bij?

Groetjes!

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    #2 dirksmama, 26 aug 2012
    Laatst bewerkt: 26 aug 2012
    Heeft ze misschien last van haar oortjes, waardoor het minder prettig is op die zij te liggen?
    Probeer eens liggend eerst de rechter aan te iedereen en dan de linker, zonder van positie te wisselen, dus gewoon op dezelfde zij de 'bovenste' borst aan te bieden.

3. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    dat is geen probleem hoor, als ze dat zo blijft doen merkt de andere borst vanzelf dat er niks aangemaakt hoeft te worden en heb je ook geen stuwing

4. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Links is ook bij mij een stieftiet. Als ik mijn dochter anders aanleg, wil ze wel drinken. Zittend bijvoorbeeld.

5. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Bedankt allemaal voor jullie reacties. Volgens min maakt de rechterborst inderdaad geen melk mee aan. Ze heeft wel genoeg aan de linkerborst volgens mij. Hoop wel dat mijn borsten ooit nog van een beetje een gelijk formaat worden.

Deel Deze Pagina