Hallo verloskundige, In mijn vorige zwangerschao kreeg ik ze ook spider naevus. Het schijnt te maken te hebben met de zwangerschap, nu ben ik zwanger van ons tweede kindje en nu krijg ik ze op mijn gezicht, zeer vervelend vind ik zelf. Ze zijn niet heel erg groot maar ik zie ze wel...is er iets aan te doen, Op internet staat alleen iets van laser behandelingen ofzo en verdwijnen ze naar de zwangerschap, die ik van mijn 1e zwangerschap kreeg zitten er namelijk nog steeds. Weet niet of je hier antwoord op heb maar ik hoor het graag.
hallo, Kan inderdaad komen door de zwangerschap en vaak verdwijnen ze ook na de zwangerschap. Bespreek even met de huisarts wat zijn advies is. Groetjes Ineke
Mijn huisarts ben ik tijdens de vorige zwangerschap langs geweest en ze vertelde dat ze weg kunnen gaan na de zwangerschap maar dat ze ook gewoon kunnen blijven zitten en dat het verder geen kwaad kan. Ze heeft niets gezegd over hoe ze weg gehaald kunnen worden, ze zal wel hetzelfde zeggen als wat erover te lezen is op het internet. Als ik er volgende x ben zal ik het wel vragen. In ieder geval bedankt voor je reactie.