Eén flesje al slecht: dan maar stoppen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door mau22, 6 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mau22

mau22 Nieuw lid

6 nov 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vraagje van een onzekere moeder...
    Omdat het bostvoeden niet lukt, ben ik fulltime aan het kolven. Dat gaat best wel goed alleen moet ik later op de dag twee keer 50cc bijvoeden omdat de opbrengst dan lager is. Nou kwam ik deze pagina tegen Eurolac.net en die maakt me behoorlijk moedeloos :( Als één flesje al erg is, waar doe ik al die moeite dan voor? Er staan wel allemaal wetenschappelijke referenties onderaan, dus onzin lijkt het niet? Of zijn de onderzoeken inmiddels oud en achterhaald? Hopelijk kunnen jullie mij meer duidelijkheid geven!

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Je doet het hartstikke goed! Naast die 50 cc geef je de rest jouw voeding, waarop je kindje optimaal kan groeien en ontwikkelen! Hoe mooi wil je het hebben voor je kindje?!

Wanneer je volledig op borstvoeding verder wilt gaan (ongeacht of je dat kolft of aan de borst voedt, of een combinatie daar in) kun je een lactatiekundige bij jou in de buurt inschakelen die je verder kan helpen. Samen maken jullie dan een plan en besluit je wat jouw doelen zijn die voor jou en jouw gezin werken. Zo kom je verder!

Tot slot: wanneer je echt geen kunstvoeding wilt geven is er nog de mogelijkheid van donormelk. Kijk op Borstvoeding Centrum Moedermelk Netwerk

Veel succes verder en laat horen als je meer vragen hebt!
    Geniet van je kindje!
    heidi

Deel Deze Pagina