Eén gevoelige tepel?? :?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door juf21, 9 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf21

juf21 Bekend lid

20 mei 2012
    726
    139
    43
    Ik heb nu al een paar dagen last van een gevoelige tepel. Alleen de linker. Is dit ook een symptoom? :)

2. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Wie weet. Wie weet ook niet. Ik kan het je niet vertellen, ik denk dat je moet afwachten tot je kunt testen....

3. Patricia00

21 mrt 2013
    61
    0
    6
    dierenwinkel
    twente
    Ik heb mijn rechter tepel. Lijkt net dat er 1 mijn tepel een keer omdraait vrij pijnlijk. Ik hoop dat het ook een teken is. Ik ga morgen denk ik een test doen en ik hoop na bijna 2 jaar toch eindelijk een keer een positieve test:).
    Even het begin van het verhaal; Ik had vanaf woensdag ook een soort van menstruatiepijn (maar niet het zelfde) en het straalde door naar mijn liezen zowel links als rechts en werd daarna met de dagen minder gister middag had ik met het afvegen een klein beetje oud bloed in het papiertje zitten met een dikke slijm die had ik de andere dagen ook en vanaf toen had ik helemaal geen steken meer. Terwijl ik vandaag ong moest worden heb alleen nog op de tepel na een bol gevoel. Misschien beeld ik het me wel in maar hoop het niet natuurlijk hihi;).
    Ik hoop voor jou Zus21 dat je linker tepel een symptoon is hihi!!

4. juf21

juf21 Bekend lid

20 mei 2012
    726
    139
    43
    Ik hoop ook dat het een symptoom is Patricia! Maar ik denk dat het bij mij einde oefening is. Mijn temperatuur zakte op zich maar 1 tiende vandaag, maar meestal betekent dat dat het morgen verder gaat zakken en dat ik ongesteld ga worden.
    Vanmorgen had ik ook wat bruinige afscheiding.
    Hoe ging je test??

5. Patricia00

21 mrt 2013
    61
    0
    6
    dierenwinkel
    twente
    Helaas ook bij mij maandag morgen had ik in een beker geplast en ik veeg af en ja hoor fel rood bloed dus de beker maar weer leeggegooit :x.. Heb maandag ook weer de fertiliteits kliniek gebeld morgen weer langs. Ik ben bang dat ik nu aan de hormonen moet. Ik hoop dat ze nog wat anders hebben ben niet zo weg op spuiten:( . En hoe is het bij jou verder gegaan? Is het door gezet?

Liefs

6. juf21

juf21 Bekend lid

20 mei 2012
    726
    139
    43
    Wat naar voor je meid! Ik leef met je mee!
    Mijn temperatuur is vanmorgen weer een tiende gezakt en de bruine vegen worden bruinroze, dus morgen verwacht ik ongesteld te worden.
    Heel veel succes met de hormonen! :(

Deel Deze Pagina