Hoi, Misschien een gekke vraag, maar wat voor haartype heeft jullie kleine? En uit welke combinatie komt dit? Mijn man is (voor zover ik weet) 100% Hollands. "Een echte kaas" zegt hij altijd, haha. Zelf ben ik van Javaans/Chinees/Surinaams/Portugese afkomst. Onze dochter is een prachtige mix geworden, heeeeeeeeeeeel licht getint, eigenlijk zo goed als blank haha, donkerbruine haartjes en dito ogen. Ze is geboren met sluik haar. Kreeg opeens uit het niets een grote bos krullen....en nu wordt het haar weer wat steiler. Ik heb dus geen idee wat het uiteindelijk nou gaat worden. Hoe ging dat bij jullie?
Onze dochtee begon met zwarte krullen...iets wat niet echt bij ons voorkomt Ml.is 100% nl en ik ook...hij heeft donkerblond en ik blond haar..stijl en dik. Nu word haar haar lichter. ..en het is ook stijl. Bem benieuwd wat voor kleur het uit eindelijk word...je ziet hele blonde haartjes en in de zon lijkt het n beetje rossig dus geen idee hihi
Hier een kwartbloed baby om het zo maar ff te noemen. Ik ben half su half nl grote bos krullen zwart, vriend blond. Baby tot nu toe tot mijn grote verbazing weinig haar. Nu donker maar zie goudblond in de wortels en is nog steil ben ook erg benieuwd wat het gaat worden.
Ik heb ook krullen. Alle drie mijn kinderen zijn geboren met stijl zwart haar. De oudste 2 verloren al snel al hun haar en kwam snel terug maar dan blond en flinke krullen. Die krullen zijn helaas weg maar ze hebben wel dik haar met een slag. Mijn jongste heeft heel veel haar dus denk niet dat het minder gaat worden. Ben benieuwd of ze ook blond wordt met krullen.
Ml is 100% Nederlands maar heeft een Italiaans uiterlijk, donker dus. Zelf ben ik super blond. Onze dochter heeft onder een rand donker bruin haar en boven op is het blond. Een pap/mam mix haha. Ben zeer benieuwd hoe haar haar wordt!
Beide hollands. Man heeft bruin, stijl haar en blauw/grijze ogen. Ik heb donkerblond, soms wat slag, haar en blauw/grijze ogen. Kids zijn beide blond en blauwe ogen. Jongste heeft nog weinig haar. De oudste heeft stijl haar, alleen bij haar oren springt het wat. Mijn man was als kind ook heel blond.
Hier ook een mix, mijn man is Iraans, ik Nederlands. Ik ben donkerblond (steil) met blauwe ogen, hij heeft donkerbruine ogen en zwart haar (ook steil). Bij de geboorte had onze dochter enorm veel zwart haar, heel veel maar fijn. Gaandeweg is het langer geworden en van kleur veranderd. Ze neigt nu meer naar mijn kleur, maar een tint donkerder. Het is nog altijd heel veel en lang, maar nog niet overal even lang dus kan nog geen staartje maken (misschien bovenop wel, nooit geprobeerd). Haar ogen zijn nu donkergroen, en ze heeft zwarte wimpers en wenkbrauwen.
Mijn oudste 3 kids zijn half Moluks/NL, zij hebben donkerbruin/zwart stijl dik haar. Ook alle 3 geboren met zwart haar. De jongste is half Antilliaans/NL, zij is geboren met echt veel zwart lang haar. En heeft nu een volle bos krullen
Ik ben half Duits half Iraans. Ik heb donkerbruin haar, donkerbruine ogen en een hele lichte huid. Mijn man is vol Iraans, zwart haar, zwarte ogen en donkere huid. Dochter heeft donkerbruin haar (van mij) zwarte ogen van papa en is donkerder dan mij en lichter Dan papa.
Beiden Hollands ( mijn kant van de familie wel joodse roots, dus veel met donker haar en donkere ogen, wel blanke huid ). Vriend heeft donkerblond haar, tegen het bruin aan... wel lichte ogen. Ik heb nu goudblond haar, ben wel donkerder geweest en heb donkerbruine ogen. De kleine heeft een warme tint blond haar... beetje rossig. Vriend heeft slag en krullen gehad, maar mijn haar is echt onmogelijk stijl.... Onze dochter heeft een lichte slag voor zover we nu kunnen zien. Geen kroeskoppie, maar ik vind het prachtig!
Ze hebben helaas allebei mijn 'soort' haar: heel dun. (n) Ze zijn allebei donkerblond (donkerder dan mijn haar, maar veel lichter dan dat van hun vader, die heel donker bruin haar heeft). De oudste begon met heel donker bruin haar, maar is steeds lichter geworden, de jongste begon met donker haar, werd al snel lichter, maar lijkt nu weer wat donkerder te worden. De oudste lijkt af en toe wel iets van slag in haar haar te hebben en dat heb ik dan weer totaal niet, maar mijn man wel.
Hier een oerhollands stel met beiden blond steil haar, manlief lichtblond en ik donkerblond...zoon werd geboren met wat donkere haartjes maar werd al snel blonder en blonder en het groeit recht omhoog, de coupe van z'n vader
Ene dochter heeft heel donker stijl haar, blauwe ogen en een hele witte huid. (Net als ik) M'n andere dochter heeft ook een erg witte huid, licht blond haar, tot nu toe ook stijl, en groene ogen. Man en ik zijn allebei nl.
Onze oudste had bij haar geboorte een dikke bos rood haar. Tussen 4 en 6 maanden viel het uit om daarna terug te komen als een dikke bos haar, waar steeds meer krullen in kwamen. Die gingen daarna steeds verder uitzakken en toen werd het een echt sluik koppie peuterhaar. Nu is ze 4 en begint dat dunne peuterhaar echt steeds dikker te worden, krijgt wat slag ook: een mooie volle bos rood haar nu dus Van Caitlyn kan ik nog weinig zeggen. Werd geboren met een redelijk volle bos donker haar. Dat is niet uitgevallen, maar is ook niet meer geworden. Doordat het wel lichter is geworden, lijkt het zo op het oog wel wat minder dan het was. Benieuwd hoe dat zich de komende jaren gaat ontwikkelen dus Voordat je er echt wat van kunt zeggen wat het wordt, zijn ze wel vaak een jaar of 4-5-6 Mijn man is altijd blond geweest, nu echt donkerblond. Heeft heel erg steil haar. Ik was altijd donkerblond, (bij geboorte wel bijna zwart haar, ook een dikke bos), nu hangt het ergens tussen donkerblond en bruin in, met een rossige gloed, (die heb ik altijd wel gehad). Mijn haar is wisselend geweest altijd: bij geboorte behoorlijke slag, als kleuter steil, als puber weer enorme slag, daarna weer steil.
Hier drie half Spaanse kindjes. Mijn oudste werd met zwart haar geboren en werd steeds lichter en met 7 maanden werd het heel Dun en kreeg hiervoor een bos met krullen terug haar haren zijn nu licht bruin met krullen tot aan haar billen. Mijn middelste werd met een nog vollere bos haar geboren en pikzwart en is nooit uitgevallen. Ze heeft nu steil haar lichtbruin met een koper gloed. Mijn jongste werd wederom geboren met een flink bos haar maar dit keer niet zwart maar koper kleur licht bruin meer tegen donker blond aan. En allemaal een licht tintje
Kaal met een paar hele blonde vlasjes! Hoop nog steeds op het haar van d'r vader. Die heeft mooi dik blond haar met een flinke slag. Ik stijl en futloos en van origine blond