Noodverordening om verjaardagsfeestje 16-jarige | nu.nl/opmerkelijk | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Hahaha, ik vind dit echt humor!
Hahaha, oeps, ik geloof dat ik even een item moet gaan toevoegen aan mijn opvoedplan. Verboden voor jarige pubers om hun feestje aan te kondigen op facebook
Nou ja, ik las dat het in Duitsland ook al was gebeurd en dat de ongenodigde gasten heel veel vernielingen hebben aangericht. Maar wat me het meest verbaasde, was dat de ouders voor de schade opdraaiden. Die kunnen er toch niks aan doen? Dit is ook niet een kwestie van je kind niet goed opgevoed hebben. Ik had diezelfde fout ook kunnen maken. Alleen ik zet bij locatie 'bij ons thuis' neer en niet het adres.
Ik woon in de omgeving van Haren en ben nu serieus al door 20 mensen (studiegenoten) uitgenodigd, het gaat echt als een speer haha. Dat arme meisje. Ben wel benieuwd of mensen ook echt allemaal heen gaan. Ik las al wel dat er tientallen mensen al afspreken om samen te reizen dus het lijkt er wel op.
Nou ja, of privé maken EN voor de zekerheid het adres er niet bij zetten. Ik bedoel, de mensen die je uitnodigt weten toch wel waar je woont?
Ik vind het maar raar dat er nog steeds mensen zijn die toch naar Haren willen gaan, terwijl ze al weten dat er dus helemaal geen feest is. Wat willen ze komen doen dan?
Ik vind het maar triest gedoe. Kom op zeg, doe niet zo kinderachtig door naar een feestje te gaan waarvoor je duidelijk niet uitgenodigd bent.
Vind ik ook inderdaad! Lijkt mij dat die 'feestgangers' daar zelf voor op moeten draaien. Ik kan nu tegen jullie allemaal zeggen dat we volgende week zaterdag om 7 uur allemaal op een bepaald adres in Rotterdam moeten zijn. Als jullie daar dan allemaal dingen slopen en vernielen hoef ik toch niet voor de kosten op te draaien? Krom hoor
Ja soms denk ik wel eens waar mensen hun hersenen hebben zitten. Ik bedoel je snapt toch zelf wel dat een 16-jarige geen megaparty in een stadion oid gaat organiseren?????? In eerste instantie dacht ik ook al "oud nieuws" maar dat blijkt dus dat Duitse FB-feestje te zijn