Wat vinden jullie hiervan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Loesje86, 9 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik ben een aantal maanden geleden gebeld door het tijdschrift Fabulous Mama. Of ik een abbo wilde nemen hierop. In de eerste instantie wilde ik dat niet, maar toen zei ze dat ze nu een leuke actie voor mij had, waardoor ik overstag ben gegaan. Ik kon zelf kiezen wanneer het in zou gaan, dus dat scheelde wat. De actie was dus dat ik een tshirt cadeau kreeg voor mijn dochter met haar naam erop. Kleur, maat en lettertype mocht ik tzt zelf kiezen. Dat leek mij wel erg leuk! In augustus kreeg ik zoals afgesproken het eerste blad. In oktober kreeg ik een acceptgiro, waar ik een vraag over had, dus gebeld heb. Daar kwam het shirtje ook weer in beeld, maar dat zou ik nog krijgen.
    Tot ik er van de week opeens weer aan dacht en dat ik dus nooit meer wat gehoord of gezien heb! Ik heb toen gelijk gebeld en men vertelde dat ze helaas npgeen shirtje meer konden sturen omdat die actie allang voorbij was. Maar voor de zekerheid zou ze het navragen en mij terugbellen. Ik werd idd teruggebeld met de mededeling dat het niet meer kon. Maar haar collega had een ander leuk idee: een cadeaubon te besteden op kinderkleding.nl. Daar ben ik mee akkoord gegaan, leek me ook wel leuk. Tot ik nu de desbetreffende brief met code krijg met de volgende voorwaarden:
    Te besteden vanaf €25
    Alleen nieuwe collectie
    Geen afgeprijsde artikelen
    Geen accesoires, beenmode en ondermode
    Te besteden tot 311212

Dit is dus niet wat ik verwachtte. Ik ben nu namelijk verplicht om geld uit te geven en dit is dus geen cadeau. Wat zouden jullie doen?
    Ik ben erg geneigd om maandag te bellen en te vertellen dat ik niet geen leuk alternatief vind.

Tell me ;)

2. Loesje86

Het ging trouwens om een bon van €25

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Een bon van 25 euro, die je vanaf 25 euro kan besteden komt toch op 0 uit als je iets kan vinden voor die prijs??

Wel beetje lullig van dat shirtje...

4. Loesje86

Ja, daar heb je gelijk in, maar het meeste is of eronder, wat dus niet mag, of er boven, waardoor ik dus moet bijbetalen en de verzendkosten komen er zowiezo ook al bij.

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik zou er niet blij mee zijn.
    Je was overstag gegaan omdat je het tshirt zo leuk vond toch? Dan zou ik die ook verwachten. Dat ze die niet meer kunnen leveren dat is hun probleem natuurlijk.
    En als ze met een mooi alternatief gekomen waren maar ik vind die bon ook niet veel voorstellen.
    Eerst zelf geld moeten uitgeven en dan ook nog perse de nieuwe collectie.
    Ik zal er wel een belletje aan wagen

6. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik zou maandag bellen dat ik het geen goed alternatief vind.
    En ik zou ook gelijk mijn abonnement opzeggen.

7. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Ja, in de loop van het verhaal verandert er wel veel en wordt er van jou verwacht dat je het ok vindt. Als je het niet ok vindt, dit aangeven en zeggen dat je het niet meer wilt.

8. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

als ik het goed heb, rekent kleertjes.nl geen verzendkosten! Maar weet het niet zeker....

9. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Het is kinderkleding.nl en die rekent wel verzendkosten.

De verzendkosten bij Kinderkleding.nl zijn standaard € 3,95 per bestelling voor leveringen in Nederland en € 4,95 per bestelling voor leveringen naar Belgie en Duitsland. Af en toe hebben wij acties waarbij we geen verzendkosten binnen Nederland berekenen. Als deze actie van toepassing is, dan worden onze verzendkosten automatisch op € 0,00 gezet.

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik zou Bellen maandag en dit niet accepteren. Belachelijk een cadeau waar jezelf 25 euro voor moet betalen. Ze hebben je iets anders beloofd en hebben je niet tijdig een alternatief geboden, je hebt er zelf achteraan moeten bellen. Zou het hele contract anders ontbinden. Zo niet, dreigen met een of ander programma.... Succes

11. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    boven 25 euro geen verzendskosten ;)

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Je bent ingegaan op de aanbieding met het t-shirt in de tijd dat ze deze aanboden. Dit geeft jou het recht op dit t-shirt of een gelijkwaardig product. Dat is dit mijns inziens niet en dan heb je idd recht op ontbinding.

Als het t-shirt nou een product is waar er 10 van zijn gemaakt in de wereld, maar ze kunnen gemakkelijk aan nieuwe shirts komen c.q. bestellen. En dat moeten ze dan ook officieel doen. Weet niet meer welk blad, volgens mij Linda, hadden een leuk gebbetje met een tas...die moesten ze toen alsnog inkopen tegen een leuk bedrag...ik werk met tijdschrift abonnementen en heb me suf gelachen!

Succes en hou voet bij stuk!

13. Loesje86

Nou, ik heb gebeld, maar zonder resultaat. Aan het tshirt kunnen ze niet meer komen, heb ik duidelijk om gevraagd, en ze hebben geen ander alternatief. Deze mevrouw zei me wel dat ik ook gewoon een goedkoper artikel kan bestellen, dus ben benieuwd. Op de bon staat namelijk van niet. Ik ben best pissig eigenlijk! Heb mn abbo gelijk opgezegd en ga een klacht mailen. Zo kan ik ook wel leden werven :(

Deel Deze Pagina