Heeft iemand misschien een kerstvrouwen jurkje te koop? Ik bedoel dus een soort kerstmannenpak maar dan in de jurkjes variant..
ik heb er een te leen voor je Wij willen heb bewaren in dr kleding doos voor als ze ouder is. Maarre..ik koop ze altijd via ebay. Of straks bij de tuincentra's komen er nieuwe te koop voor je.
http://www.kmart.com/holiday-editions-infant-girl-s-dress-christmas/p-024VA52512712P?prdNo=1&blockNo=1&blockType=G1 ze verschepen soms ook naar nederland.
Bedankt ik zal vanavond eens zoeken met de link! En anders zij tuincentra idd misschien nog een goede tip, dank je!
Hallo, Ik heb wel een kerstsetje die me dochter met haar.eerste kerst aan had maar het is niet rood het is een setje bestaat uit een witte romper met kraagje en lange mouwen en daarover heen een rokje..echt chique! was destijds bij de.zeeman
Dank je wel voor je berichtje springxsummer! Ik zoek een echt kerstvrouw pakje omdat mijn zoontje een kerstmannen pakje heeft en ik ze graag fotograferen voor een kerstkaart. Ben nog druk op zoek