Vorige week donderdag (7 oktober) hebben we online nieuwe meubels besteld bij Leenbakker. De totale prijs is 1999,00 Gister avond kregen we de nieuwe folder binnen van Leenbakker, en daar staan een aantal van onze meubels in. Ze zijn nu behoorlijk goedkoper als dat wij er voor hebben betaald. Het gaat om een verschil van 480,00 Heb het hoofdkantoor een mail gestuurd maar tot op heden nog geen reactie ontvangen. Weet iemand wat mijn rechten zijn? Heb ik recht op de goedkopere prijs? Hoor het graag. Alvast bedankt. Groetjes
Hallo, Ik heb laatst zoiets meegemaakt bij de leenbakker en het binnen 7 dagen na je aankoop goedkoper is, krijg je het verschil terug. Wij kochten op een vrijdag een kleed en toen zei die vrouw dat ze de week erop in de folder zouden staan met 20% korting en dat we dan even met de aankoopbon langs moesten komen, dan kregen we het verschil terug.. Dit heb ik dus ook gedaan! Goeie service !!!
Je zou ConsuWijzer kunnen bellen, misschien dat zij je meer kunnen vertellen; Bel ons: 088-0707070 5 dagen per week van 8.30-17.30u, nationaal tarief
Denk ook niet dat ze er moeilijk over doen. je hebt sowieso minimaal 8 dagen bedenktijd. dus.. ingeval van wel kan je nog annuleren en dan opnieuw doen. maar denk dat je het verschil wel terug krijgt.
ja krijg je je geld terug. Heb het ook gehad bij de leen bakker. Week later stond alles in de aanbieding heb gewoon het geld terug gekregen. Dacht als het binnen een week is dat je het recht op het verschil terug krijg. Anders even bellen naar een Leen Bakker en eventueel nummer vragen van het hoofdkantoor?
Onze meubels worden geleverd 15 november. Hoop dat het dan ook nog geld. Ga eens proberen het hoofdkantoor te bellen.
Je moet ze wel de kans geven om terug te mailen he (s'avonds is er niemand op kantoor en het is nu nog vroeg) Maar inderdaad gewoon even langs de desbetreffende vestiging gaan met de aankoopbon en de folder en je krijgt het verschil terug
Heb net het hoofdkantoor gesproken. Volgens hun zou ik het verschil terug moeten krijgen. Werd daarna doorverbonden met een filiaal in mijn woonplaats. Hij zegt weer dat ik het verschil niet terug krijg omdat de meubels pas 15 november bezorgd worden. Ik zei tegen die man, maar ik heb ze al wel betaald natuurlijk dus volgens mij geld het wel. Hij gaat nu het hoofdkantoor weer bellen en dan hoor ik het hoop ik snel.
Nou ben net terug gebeld. Heb inderdaad recht op het verschil. Kan nu online de bestelling gaan annuleren. En dan.... Moet ik opnieuw alles bestellen en nog eens op nieuw betalen. Moet ik even 1500,00 opnieuw betalen... Pfff, vind het nog al wat moet ik zeggen.
wel vreemde gang van zaken dat ze niet gewoon het verschil terug betalen..:S zou het hoofdkantoor nog is bellen of je anders niet een aanbetaling kan doen en de rest betalen als de spullen geleverd worden of in die week. dan heb jij ook je geld van de annulering terug
Maar je hebt toch al betaald? Zou iig geen cent overmaken totdat ik van hen mijn geld dat ik eerder heb overgemaakt teruggestort krijg. En anders om een brief vragen waarin wordt bevestigd dat de eerdere koop geannuleerd wordt? Heb je het iig zwart op wit staan mocht het nodig zijn.
Mijn man heeft het hoofdkantoor zelf nog even terug gebeld, en gezegd dat we niet zomaar weer even 1500 piek hebben. Hun regels zijn helaas wel zo dat je eerst opnieuw moet betalen en daarna het restant terug kan krijgen. We hebben net 25% betaald en als het goed is verrekenen hun dan het andere bedrag. Ze storten dat helaas wel pas over 30 dagen terug...pfff gaat nu wel om 2300 piek. Maar goed, heb de meubels nu wel goedkoper...