Of heeft iemand voorbeelden? Ik wil graag een simpele flyer maken om mijn eigen gastouderopvang onder de aandacht te brengen. vind het wel lastig. zijn er dingen die er verplicht op moeten staan oid? naam, en contact gegevens natuurlijk facebook pagina heb ik erop.. iemand? alvast bedankt!
Je hoeft niks verplicht op een flyer te zetten! Contactgegevens zijn het belangrijkste en wel erg handig. Misschien nog de dagen dat je werkt en de tijden? Foto's doen het ook altijd goed! Laat maar weten als je hulp nodig hebt!
Dankje Yan! Ik begin met een foto van mij zelf en logo dan de zin: zoekt u een lieve betrouwbare gastouder? Dan kan ik wellicht iets voor u betekenen.. (weet niet of dit een goede pakkende zin is ) Dan - kleinschalige opvang bij mij thuis - flexibel van maandag tot vrijdag - 8 jaar ervaring in de kinderopvang - aangesloten bij 2 erkende gastouderbureaus: (hieronder de namen van de 2 bureaus dan verwijzing naar facebook pagina en verdere contact gegevens. groetjes!
Paar tekstuele tips: - ik vind de 2e zin niet pakkend, hij komt een beetje onzeker over: "Dan kan ik wellicht iets voor u betekenen.. " Daar moet iets komen wat bij jou past, lastig voor mij om te bedenken, maar iig niet met het woord 'wellicht' erin, en ook niet meer dan 1 punt erachter. - "flexibel van maandag tot vrijdag" betekent taaltechnisch gezien dat je vrijdag niet werkt, voor de duidelijkheid dus t/m of 'tot en met' van maken Verder klinkt het leuk! Als je een opmaak hebt, zet je die dan ook hier neer?
Ik heb wel ervaring met het maken van flyers, maar niet met het bedenken van pakkende teksten, dat is weer een vak apart! Ik vind de tekst tot dusverre overtuigend, zou mij wel aanzetten om verder te informeren.
De eerste zou mij meer trekken. Komt door de foto, denk ik! Ik zou je contactgegevens wat meer aandacht geven en je facebookpagina wat minder. Maar misschien is dat iets persoonlijks hoor! Schattig logo trouwens!
haha ja ik ben ook niet zo foto geniek! ahum! Zit nog ff te denken of ik me eigen kinderen wel overal wil heb hangen.. maar dan moet ik wel ff een andere leuke foto van mezelf hebben deze is van een paar maandjes terug..
Zo bedoelde ik het niet hoor, haha!! Ik vind de eerste foto wat gezelliger! Maar ik kan me voorstellen dat je niet overal je kinderen wilt hebben hangen. Een leuk foto van je huis kan ook nog!
Oh ik vind trouwens de 2e zin nog niet goed. dan bent u meer dan welkom.. t gaat wel om de kindjes natuurlijk..