Omhoogkruipertje!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tess83, 11 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tess83

Tess83 Actief lid

22 mei 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Ik heb een dochter van 8 maanden die elk slaapje helemaal omhoog weet te kruipen in haar bed. Met als gevolg dat ze met haar hoofd helemaal in de bovenhoek van haar bed belandt en dan niet meer in slaap kan vallen.

Ze is een enorm goede slaper en is in haar lange middagslaap en 's nachts nooit wakker, maar nu dus wel..!

Nou heb ik even gegoogled en dan zou de oplossing moeten zijn een slaapzak.. Daar ligt ze dus al in ;)

Als tijdelijke oplossing stoppen we nu een stukje slaapzak tussen het matras. Niet de beste oplossing, dat weten we, maar nu slaapt ze wel.

Wie heeft er nog een andere manier om dit aan te pakken?

Groetjes, Tess

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik niet in ieder geval... hier twee buikslapers en kruipers..... Bij de jongste werkte het idd redelijk met het "vastleggen" van de slaapzak aan het voeteneind. Maar nu ze wat groter en sterker is, is dat geen optie meer.

3. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Hier ook zo eentje.. hij begon er bij een maand of 4 mee, hield er bij 6 maanden weer mee op. En sinds een week is het weer raak:( Hij belandt inderdaad in een onmogelijke hoek, waardoor slapen niet meer lukt. Erg handig. Voor we zelf gaan slapen, ga ik even kijken hoe hij ligt, en ligt hij al "hoog" dan schuif ik 'm voorzichtig een stukje naar beneden. Scheelt toch zeker weer een kwartiertje.. haha. Ik heb de oplossing ook niet, slaapzak in stoppen heb ik ook wel gedaan maar heeft totaal geen nut. Hij trekt het zo los.
    Wat ik dan wel weer raar vind: hij tijgert-kruipt nog altijd niet, geen centimeter komt ie vooruit... maar in bed kan hij blijkbaar wel een halve meter vooruitkomen? :(:(

Deel Deze Pagina