Dit gaat toch nergens meer over?? Marktplaats.nl - Mooie Jonge hond te huur - Honden | Herdershonden en Veedrijvers Ik heb m gemeld bij marktplaats!
Ik vind het moeilijk om te geloven dat dit serieus gebeurt maar ik sta tegenwoordig wel van meer situaties te kijken. Heel zielig!
Het is niet de eerste hond die gehuurd/geleased wordt. Mijn oude lijnchef had twee collies die hij deed leasen. Als hij ze niet meer wou of de eigenaar had ze nodig voor fok of zo moesten ze terug. Het kan zijn dat deze hond een bepaalde opleiding succesvol heeft gedaan en dat je hem daarvoor kunt huren. Of een school die kinderen wat wilt leren over huisdieren. Echter kan ik uit die advertentie niet echt halen waarom deze man dit doet
Heb die vent gemaild of het een grap is en marktplaats getipt. Voor mensen kan het een uitkomst zijn om te kijken of een hond en/of het ras wel bij hun past. Van die kant valt er veel over te zeggen... belanden er wellicht minder honden in het asiel. Maar voor een hond kan het gewoon niet goed zijn, die hebben een stabiele roedel en thuis nodig! Net als wij!!
Het kan zijn idd dat het verhuur is om te kijken of mensen echt een hond willen, of voor een school wat al eerder genoemd is, maar ik vind dit persoonlijk niet kunnen. Als het voor fokken is, vermeld dit dat ook! Of is dit het "nieuwe geld verdienen?" Goed dat jullie dit getipt hebben bij marktplaats! Ben ook benieuwd of er reactie komt, van diegene die gemaild heeft!
Ws gewoon een grap. Het is in veel delen van nederland nog vakantie he En in de advertentie staat herder maar de hond op de foto is absoluut geen herder....
Volgens mij valt de Appenzeller Sennenhond toch echt onder FCI Groep 2 - Pinschers, Schnauzers, Molossers en Sennenhonden. Bizar dat mensen hun hond verhuren
Ja ik zie het al, ze worden gebruikt als herdershonden (dat is blijkbaar weer een andere code bij FCI) en geclassificeerd als groep 2. My bad, sorry.
Als het is om mensen te laten kijken of een hun wat voor hun is, dan biedt je toch niet aan dat men je hond een jaar kan huren!
Dit doet me ineens denken aan een aflevering van undercover in Nederland... mensen die een hond huurden om echt zieke dingen te doen. Ik heb het ook maar even gemeld bij marktplaats.
ik begrijp dit dus ook niet echt, en grapje of niet ik vind dit dan echt een smakeloze grap, als er nou bij stond dat het bedoelt is voor kinderen met handicap of weet ik het, maar dit slaat hélémaal nergens op