Als ik in Outlook email ontvang met een een tekstbijlage wil ik dat hij het in Word opent, maar hij doet het in een ander programma. Wie weet hoe en waar ik dit kan veranderen? Volgens mij is het iets heel simpels maar ik kom er niet uit. Alvast bedankt.
Als ik op de bijlage rechts klik, kan ik alleen maar kiezen voor "openen" en niet voor "openen met" Maar bedankt voor het meedenken
Als je het bestandje eerst even opslaat op je desktop. En dan daarna op je desktop met rechts klikken en openen met?
Of. het bestandje openen vanuit mail (in dat gekke programma - zal wel notepad zijn) Dan Word openen, tekst in notepad kopieren en plakken in word? (en dan natuurlijk opslaan, anders ben je het weer kwijt )
Jaa dank jullie wel, het is gelukt. Eerst opgeslagen en daarna 'openen met' gedaan en daar kon ik ook gelijk aanvinken dat ik dit soort documenten altijd in Word wil openen. Thanks! Programmaatje was trouwens Staroffice, stond standaard op m'n pc en alles gaat ie daar in openen. Ook excel bestandjes enzo . Maar dat kan ik nu dus ook zo veranderen. Nogmaals bedankt!
Klik op extra in je taakbalk, klik vervolgens op opties, klik daarna op tabblad emailindeling, en vink microsoft word gebruiken voor het bewerken van e-mailberichten aan (bovenste optie), klik daarna op ok. Daarna is het dus standaard ingesteld. Suc6!
Hai Miranda, In outlook! Ik werk hier met windows xp. Waar werk jij mee? Je moet dus eerst naar extra en dan naar opties he.en dan verschijnen er dus diverse "tabbladen". Suc6! Groetjes Yvonne
Ik heb ook XP, maar heb dat tabblad niet Ik zie de tabbladen: Handtekeningen-Spelling-Beveiliging-Verbinding-Onderhoud-Algemeen-Lezen-Bevestigingen-Opstellen-Verzenden. Vaag zeg