E-mail vraagje

Discussion in 'De lounge' started by MirandaT, Sep 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Als ik in Outlook email ontvang met een een tekstbijlage wil ik dat hij het in Word opent, maar hij doet het in een ander programma.

    Wie weet hoe en waar ik dit kan veranderen? Volgens mij is het iets heel simpels maar ik kom er niet uit.

    Alvast bedankt.
     
  2. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Rechts klikken en dan openen met?
     
  3. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Als ik op de bijlage rechts klik, kan ik alleen maar kiezen voor "openen" en niet voor "openen met" :(

    Maar bedankt voor het meedenken :)
     
  4. Realtjuh

    Realtjuh Fanatiek lid

    Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Als je het bestandje eerst even opslaat op je desktop. En dan daarna op je desktop met rechts klikken en openen met?
     
  5. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Dat is ook een goeie, wat Realtjuh zegt. Of word openen en het document erin slepen ofzo.
     
  6. Realtjuh

    Realtjuh Fanatiek lid

    Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Of. het bestandje openen vanuit mail (in dat gekke programma - zal wel notepad zijn) Dan Word openen, tekst in notepad kopieren en plakken in word?

    (en dan natuurlijk opslaan, anders ben je het weer kwijt :p )
     
  7. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Jaa dank jullie wel, het is gelukt.
    Eerst opgeslagen en daarna 'openen met' gedaan en daar kon ik ook gelijk aanvinken dat ik dit soort documenten altijd in Word wil openen.

    Thanks!

    Programmaatje was trouwens Staroffice, stond standaard op m'n pc en alles gaat ie daar in openen. Ook excel bestandjes enzo :(. Maar dat kan ik nu dus ook zo veranderen.

    Nogmaals bedankt!
     
  8. BeertjeY

    BeertjeY Bekend lid

    May 9, 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Klik op extra in je taakbalk, klik vervolgens op opties, klik daarna op tabblad emailindeling, en vink microsoft word gebruiken voor het bewerken van e-mailberichten aan (bovenste optie), klik daarna op ok.

    Daarna is het dus standaard ingesteld. :)
    Suc6!
     
  9. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Moet ik dat in Word doen of in Outlook?
    Want bij beiden zie ik dat tabblad emailindeling niet :(
     
  10. BeertjeY

    BeertjeY Bekend lid

    May 9, 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Hai Miranda,

    In outlook!
    Ik werk hier met windows xp. Waar werk jij mee?

    Je moet dus eerst naar extra en dan naar opties he.en dan verschijnen er dus diverse "tabbladen".

    Suc6!

    Groetjes
    Yvonne
     
  11. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Ik heb ook XP, maar heb dat tabblad niet :(

    Ik zie de tabbladen: Handtekeningen-Spelling-Beveiliging-Verbinding-Onderhoud-Algemeen-Lezen-Bevestigingen-Opstellen-Verzenden.

    Vaag zeg :(
     

Share This Page