Op zoek naar juiste plaats voor topic

Discussie in 'Over deze site' gestart door Blijdorp, 20 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Hi, ik ben moeder van 1 en hoop moeder van 2 te worden. Heb wat vragen over verschil tussen 1 en 2 kinderen, ook m.b.t. werk. Ervaringen met het krijgen van een tweede met pcos en spullen aan te schaffen etc.
    Nu wil ik liever niet 10 topics openen, maar kan niet vinden in welk deel van de site ik hier het beste een topic over kan openen :)

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Het verschil van één naar twee past denk het best onder moeder&gezin (bijna helemaal onderaan het onderwerpenlijstje), je vraag over (weer) zwanger worden met PCOS onder zwanger worden of vruchtbaarheidsbehandelingen en wat betreft spullen aanschaffen bij babyuitzet. Sorry dat helpt niet heel erg, want alsnog drie verschillende plekken. :p Maar volgens mij bestaan er al topics over veel van de onderwerpen die je noemt, dus misschien bespaart je dat het zelf openen. :)

Blijdorp en Lies1611 vinden dit leuk.
  3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik zou zeggen begin bij het subforum "zwanger worden" daar word ook gepraat over oa pcos.

Succes!

4. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Thnx voor de antwoorden :)
    Worden toch een paar topics ben ik bang. Of hopelijk kan ik makkelijk aansluiten ergens :)

Hopsatee vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina