Duitsland...

Discussie in 'De lounge' gestart door sterrentje, 11 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    hoihoi!!

ik ben me van de week heelmaal rot geschrokken,
    mijn vriend die voor werk naar duitsland moest belde me de avond dat ze weer thuis zouden komen rond zeven uur op... ze hadden een ongeluk gehad!!
    ik schrok me natuurlijk helemal de tering... twee van zijn collega's moesten voor controle naar het ziekenhuis. zelf had hij gelukkig niks!

(WAT een opluchting!)
    hij kwam dus rond vier uur weer thuis, een van zijn collega's moest in het ziekenhuis in duitsland blijven maar de andere mocht ook alweer mee naar huis.
    nu moet hij morgenvroeg weer terug naar duitsland! en dan blijft hij het hele weekend weg....

ik moet eerlijk zeggen dat ik het helemaal niet fijn vind dat hij weer terug moet... gewoon alleen al het idee dat hij daar dinsdag een ongeluk heeft gehad zit me niet lekker...

2. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    zal vast geen 2e keer gebeuren he...

3. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
  4. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    een ongeluk kan overal gebeuren..

5. wazigsnuitje

wazigsnuitje Bekend lid

12 dec 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    Is begrijpelijk dat je nu wat schrik hebt maar dit kan evengoed in Nederland gebeuren

6. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    dit kan overal gebeuren, maar de kans dat het gebeurt is 1 op heel veel. dat het net nu die ene keer je man/vriend overkwam is balen, maar gelukkig heeft hij niks!

ik ga er niet van uit dat hij weer in duitsland een ongeluk zal hebben. het is in ieder geval niet nodig nu schrik te krijgen, want dan mag hij straks geen enkele weg meer op van je ;)

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Joh ik begrijp dat de schrik er in zit, maar het echt niet zo dat je in Duitsland meer risico loopt op een aanrijding als elders.
    Dus probeer het toch een beetje los te laten meid.

8. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    thanks meiden!

mijn vriend vertrekt zaterdagochtend weer terug naar duitsland en komt dan maandag eind van de dag terug naar huis :)
    ik denk dat hrt wel goed komt.

nogmaals bedankt :)

Deel Deze Pagina