M'n Pinterestaccount doet raar. Eerst kon ik niets pinnen en na uitloggen kom ik er zelfs niet meer in. Is er alleen bij mij iets raars aan de hand, of hebben anderen ook last? Ik hoop wel dat het snel opgelost is en ik er weer normaal in kan...!
Het is dat ik nu dit topic lees maar ik heb al de hele dag dat ik melding krijgen van mensen die iets hebben gepint want ik ook heb gepint. Nou zul je denken dat is toch niet zo vreemd? Nee normaliter niet nee maar dat ding waar ik dus continue meldingen van krijg is iets wat ik weken geleden eens heb gepint en alleen vandaag krijg ik continue meldingen. Heel irritant en niet logische. Misschien puur toeval hoor dat zou kunnen maar vond/vind het wel vreemd.
Net ook even op pinterest geweest. Ik kon wel pinnen. Wat mij wel opvalt is dat ik bijna elke dag meerdere mailtjes krijg
Bedankt voor het kijken! Ook rare dingen bij jullie dus, maar weer andere dan bij mij Ik kan nu gelukkig wel weer inloggen, maar als ik probeer te pinnen krijg ik nog steeds elke keer de melding "oeps er ging iets mis"... En ik kan mn eigen borden niet openen