Wie weet wat het is wat ik voel???

Discussion in 'Algemene clubs' started by Elleke, Mar 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

Mar 1, 2011
    1,835
    170
    63
    Hallo allemaal!
    Voor ons is dit onze eerste zwangerschap. Nu werk ik in de gehandicaptenzorg, waar ik heel zwaar moet tillen. Ik probeer er zoveel mogelijk rekening mee te houden om dit niet te doen.
    Nu heb ik gister gewerkt en nu voel ik na gisteren aan mijn linkerkant iets boven mijn schaambot iets zitten, net of er iets in de weg zit zeg maar.. Misschien is dit wel een hele rare vraag maar komt dit omdat ik getild heb gister? Of is dit misschien mijn baarmoeder die gaat groeien? Ik ben nu 13 weken.. Het is net het gevoel of er een soort lucht in je darmen zit zeg maar! Ik maak me hier grote zorgen om! Kan iemand mij helpen??? Alvast héél erg bedankt!!

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Ik weet niet of ik kan helpen maar ga het proberen....

Je darmen voel je nu aan de zijkant van je onderbuik en onder je ribbenboog. Dus als je daar het lucht gevoel hebt dan zijn dat je darmen.
    Last van zwaar tillen kan zeker al wel met 13wkn. Je baarmoeder is nu aan het oprekken en dit kan een menstruatie achtige pijn geven en een opgeblazen gevoel. Als ik een dag te veel gedaan heb dan heb ik aan het einde van de dag ook het gevoel dat mijn buik op springen staat. En misschien is dit het gevoel wat je omschrijft met lucht in je darmen.

Als je je echt zorgen maakt dan zou ik je VK of Gyn bellen. die kunnen je altijd gerust stellen of je langs laten komen om te kijken wat het is.

sterkte!

ps: dit soort vragen kan je het beste posten bij zwangerschap. Daar zal je sneller reactie krijgen.......misschien kan deze verplaatst worden :)

Share This Page