E nummers

Discussie in 'De lounge' gestart door chocotof, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Hai meiden,

Ik las laatst iets op het forum over slechte e nummers. Ik ben me er in gaan verdiepen en heb een boekje aangeschaft waarin staat wat je wel kan eten en wat niet. Nu ben ik daar mee begonnen en.... Ik verga van de koppijn op dit moment. Ik heb het gevoel dat mn kop uitelkaar knalt en ik word er helemaal niet goed van. Hoort dit erbij? Wie herkent dit en hoe lang duurt het? Maar vooral; wat kan ik er tegen doen???

Groetjes chocotof

2. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    waarom verga je van de hoofdpijn?

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ontwenningsverschijnselen ? Of tekort aan iets ? Of misschien heeft je hoofdpijn niets te maken met het wel of niet eten van e-nummers ?

Je kunt misschien een paracetamol innemen.. alleen weet ik niet of die er zijn zonder e-nummers.

4. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    lijkt me sterk dat je daar hoofdpijn van krijgt hoor?? dus als iemand 2 dagen toevallig iets eet zonder e-nummers zou die vergaan van de hoofdpijn.

5. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Nee lijkt mij ook niet idd... ben ook weleens ziek geweest dat ik dagen helemaal niks at.. maar had ook geen hoofdpijn.. maar goed, je weet maar nooit..

6. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Omdat ik toen ik nog niet de e nummers vermijdde daar last van had en nu ineens wel. Ik drink genoeg, ben niet ziek heb me niet druk gemaakt heb geen stress. Daarom vraag me ik me af of het misschien samen kan hangen

7. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    ik kan het me niet voorstellen, lijkt me gewoon een gevalletje van toeval je zal er echt niet van hoeven afkicken, naja je zal vast wel zin krijgen in dingen die je dan niet meer kan eten maar dat is normaal. Maar dat je er lichamelijke ontwennigsverschijnselen door krijgt??

8. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Hoofdpijn kreeg ik ook, maar dan wel een week ongeveer nadat ik was gestopt met bepaalde e-nummers... Een hoofdpijn die niet op te lossen was met paracetamol :(

9. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik zou zeggen: pak snel iets met een E nummer en eet het en ki dan wat er gebeurt. Hoofdpijn dan weg?

Deel Deze Pagina