Hoi Allemaal, Nog 1 keer heb ik jullie hulp nodig. In het vorige onderwerp vroeg ik jullie om namen passend bij J.orrit. Voor een meisje zijn we eruit maar voor een jongen lukt het maar niet. Ik vind het zo moeilijk om een naam te vinden die past bij J.orrit. Op dit moment hebben we: Jasper/Jesper Richard Remco Jarno Maar opzich heb ik liever geen naam met ee J en de andete 2 zijn niet helemaal van nu. Verder hebben we het nog over Tycho gehad, dat vindt mijn man mooi maar ik zou dan graag Thomas of Timo willen, daar komen we dus ook niet uit. De tweede en derde naam zijn we wel uit en zullen met een W en een B beginnen. Heel graag zou ik wat nieuwe inspiratie van jullie krijgen, want we lopen nu een beetje vast Bedankt weer!
Ik vind Jasper leuk! Of Remco. Nieuwe inspiratie, bijvoorbeeld: Teun Cas Tobias Thomas Sjoerd Jelmer Fedde
De namen die je noemt vind ik moet zo super. Tygo wel, vind ik erg leuk. Past beter bij Jorrit omdat Timo of Thomas weer zo gewoontjes is.
Ik vind Jasper of Jesper prima passen bij Jorrit. Richard, Remco en Jarno vind ik persoonlijk wat oubollig. Thomas past er wat mij betreft ook erg goed bij... Andere opties: Jorrit & Pepijn Jorrit & Lucas Jorrit & Julan Jorrit & Pelle Jorrit & Jelmer Jorrit & Wouter Succes!
Sander staat ook op mijn lijstje, vind m lief en toch stoer Maurick mwah, denk dan aan kasteeltje Maurik bij Vught maar als je daar niet vandaan komt heb je die associatie niet he Misschien Maurits?
Richard,Remco en Jarno vind ik echt namen uit het jaar nul.. Jasper is niet mijn smaak maar beter dan de andere 3.