ben vandaag bij jensen geweest! wat een lekker gast had hij! MARCUS SCHENKENBERG (ofzo) fietfiiieeuwww! kijken dus vanavond! en dr was ook een naakte man....
Ik ga dat helaas niet redden. Naakte man of niet, ik vind Jensen zo flauw dat ik aan 1 teiltje niet genoeg heb. Hoe was het om de opnames mee te maken? Leuke dag gehad?
nee niet die van dancing with de stars dit knappe koppie is meest betaalde model ofzo.. en wat betreft die naakte man.. *grinnik* jah was wel leuk om een x mee te maken!
Marcus Schenkenberg is een model wat al wat jaartjes meeloopt op de catwalk, en heeeeeeeeeeeel erg lekker !
Ik heb ook Jensen gekeken. Vind Marcus er in het "echt" minder uit zien dan als model op een cover blad hoor. Alles wordt dan geretoucheerd etc Ex van Pamela he En ook nog eens nederlands... Zomaar een weet je, is toch leuk Hij had idd trouwens de zelfde stem al Borat haha.
Nou heb gisteren ook gekeken maar vond hem maar gewoontjes, als ik hem op straat zou tegenkomen zou ik niet eens naar m kijken. Oke z'n lijf mag er wezen met dat wasbordje maar vind hem 100 in een dozijn man hoor... Ieder z'n smaak, als we allemaal op dezelfde man zouden vallen jessica
Haha, ik ook... heb er even naar gekeken bij het zappen, maar vond het niet echt wat. Als ik foto's van hem zie, dan is het een heel ander verhaal Maar dat is met de meeste modellen nietwaar?
Ja Saona, dat had ik nu ook... Op foto's is hij heel mooi, maar bij Jenssen op de bank vond ik hem maar 'gewoon'.
Ja, naakte man, maar moet je niet vragen hoe oud! En ik vond die marcus nou ook niet de bijzonderste.... Lekker wasbordje op de foto, maar irl? Nee, te doorsnee! Marian
ik vind jensen altijd wel leuk om te zien maar ik hou niet zo van modellen met hun wasbordjes enzo ik hou van knuffelberen en niet van die latjes mijn vriend is ook flink en daar hou ik van (zie album)
hihi, wat een leuk onderwerp dit. Ik zat er ook naar te kijken en vond de foto's prachtig. Ik vond die marcus in het echt behoorlijk tegenvallen. Zo zie je maar dat Fotomodellen in het echt helemaal niet echt knap hoeven te zijn. Ik vond hem maar wat gewoontjes.
ach een beetje gespierd is wel lkkr. maar er mag idd wel wat aan zitten. Ik vond die marcus absoluut niet knap als ik hem zou tegen komen zou hij mij echt niet opvallen!
En waarom spraken ze engels. Hij is toch Nederlands? Of kan ie ineens geen nederlands meer? Dat zie je ook zo vaak. Of ze hebben ineens zo'n overdreven amerikaans accent. Vreselijk.... x Linda