Ik kwam laats een bon tegen,gratis cruiseschip dit en dat.. keek net ff op de site blijkbaar is het dan gratis voor 1 pers Maar dan nog vertrouw ik het niet! iemand hier ervaring mee??en vraag me niet hoe ik aan de bon kom DFDS Seaways biedt Overtochten, MiniCruises, Stedentrips en meer - DFDS Seaways
Principe: een cruise maak je niet alleen, dus we geven voor 1 persoon het gratis weg en voor de ander moet je betalen - zo maken zij toch nog winst?
ik weet wle dat dfds heel erg bekend is dus ik denk dat het wel goed zit. Idd ze verdienen er echt wel op. Want je betaald nog steeds voor de andere persoon. Ze willen gewoon meer mensen op de cruise hebben ws.
ik ben een paar jaar geleden met mijn vader op die boot geweest we zijn toen een dagje wezen shoppen in Newcastle. we zijn 3 dagen onderweg geweest, je zit langer op die boot dan dat je aan wal bent, maar ze hebben er wel heel veel voorzieningen op, zoals een taxfree winkeltje, bioscoop, meerdere restaurants en veel barretjes. wat betreft de waardebon heb ik geen idee van, mijn vader heeft het toen allemaal geregeld en ik weet niet of dat ook met korting was.
ik heb m al eens eerder gehad en ben toen met vriendin naar newcastle geweest.. nu heb ik m weer, maar ga ik niet.. is prima site en betrouwbaar hoor..
Wij zijn 2 jaar geleden heen geweest, site is betrouwbaar zo hebben wij ook geboekt. Maar denk dat je met de bon op een benedendek komt, wij zaten in een commedore suite, dat zouden we zo weer doen. Maar het is natuurlijk wat jezelf wil. Newcastle vonden wij erg leuk.