kijk je ff mee..

Discussion in 'De lounge' started by celia82, Jan 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
  2. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,108
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    Is wel een betrouwbare site hoor maar hoe en wat verder met die bon weet ik niet ;)

3. Gonca

Gonca Bekend lid

Oct 27, 2009
    743
    0
    0
    ik heb die bon ook, hij zat in mijn kerstpakket:)

4. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Principe: een cruise maak je niet alleen, dus we geven voor 1 persoon het gratis weg en voor de ander moet je betalen - zo maken zij toch nog winst?

5. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

yep ik had die bon ook en ben samen met mijn vriend in december in new castle geweest..;)

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik weet wle dat dfds heel erg bekend is dus ik denk dat het wel goed zit. Idd ze verdienen er echt wel op. Want je betaald nog steeds voor de andere persoon. Ze willen gewoon meer mensen op de cruise hebben ws.

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik ben een paar jaar geleden met mijn vader op die boot geweest
    we zijn toen een dagje wezen shoppen in Newcastle.
    we zijn 3 dagen onderweg geweest, je zit langer op die boot dan dat je aan wal bent, maar ze hebben er wel heel veel voorzieningen op, zoals een taxfree winkeltje, bioscoop, meerdere restaurants en veel barretjes.

wat betreft de waardebon heb ik geen idee van, mijn vader heeft het toen allemaal geregeld en ik weet niet of dat ook met korting was.

8. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik heb m al eens eerder gehad en ben toen met vriendin naar newcastle geweest.. nu heb ik m weer, maar ga ik niet.. is prima site en betrouwbaar hoor..

9. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ~mn moeder ook maar idd je zat meer op die boot dan dan je wat zag of kon doen...

10. nataik

nataik Fanatiek lid

Nov 18, 2009
    1,992
    0
    0
    verzorgende
    Wij zijn 2 jaar geleden heen geweest, site is betrouwbaar zo hebben wij ook geboekt.
    Maar denk dat je met de bon op een benedendek komt, wij zaten in een commedore suite, dat zouden we zo weer doen.
    Maar het is natuurlijk wat jezelf wil.
    Newcastle vonden wij erg leuk.

Share This Page