Wij hebben een vrij grote rechthoekige parasol (ongeveer 3 x 2) en het lukt me maar niet om een goede, stevige, maar verrijdbare parasolvoet te vinden! Welke hebben jullie en waar heb je die gekocht? Het moet dus een flinke voet zijn, die ook bij een incidentele windvlaag mijn parasol gewoon keurig omhoog houdt. Tot nu toe kukelen ze allemaal gewoon om, of de boel gaat vreselijk staan wiebelen. En ik wil de parasol graag met de zon mee kunnen verplaatsen, dus verrijdbaar oid is een must. Misschien weet ik de juiste winkels gewoon niet te vinden, dus hopelijk heeft iemand hier de tip! Online is helemaal welkom!
Ik heb een witte vierkante plastic parasolvoet. Ik meen bij de gamma gekocht, maar weet dat niet zeker. Er zit zo'n vulopening in en we hebben hem helemaal gevuld met water en zand. Is prima te verrijden (al heb ik daar toch wel enige moeite mee, hij is echt zwaar, wat prima is want dan waait ie ook niet zomaar om) Edit: deze hebben wij: https://static.gamma.be/mam/celum/celum_assets/8813616300062_8003059012002_1_28856_tif_picture_170Wx170H.jpg?2 Plaatje is van gamma.be, maar ik heb hem in nl gekocht