Ik zoek een film.

Discussion in 'De lounge' started by A2CA, Feb 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. A2CA

A2CA Niet meer actief

Hallo iedereen,

Ik zoek een film die ik had in de jaren 90 , kan ook dat die ouder is, ik had hem op videoband en hij was voor 16 jaar en ouder. Het ging over 3 vrouwen, waarvan er 2 zussen van elkaar waren en 1 de dochter en die komen in aanmerking met een bende waarvan de bendelid Ice heet, uiteindelijk gooit iemand van de bende 1 vrouw voor de trein en duiken moeder en dochter onder samen met een jongen die CJ heet en ook bij de bende zat. Dan zijn ze in een soort garage en gaan ze een val zetten voor de bende.. Weet iemand misschien wat ik bedoel? Ik hoop het want ik zoek hem al jaren en kan via google niks vinden.

Alvast bedankt.

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Nee geen idee

Succes met het vinden ;)

3. taatje85

taatje85 Bekend lid

Dec 12, 2008
    543
    0
    16
    haarlem
    ben ook voor je mee aan het zoeken.. maar je weet helemaal geen acteurs die erin speelde? want zo kan ik niks vinden.. herken de film ook niet aan je verhaal.. xxxx taatje

4. A2CA

A2CA Niet meer actief

Nee helaas weet ik helemaal niks, die oude videoband heeft mijn vader jaren geleden weggegooit met verhuizen, wel lief dat je mee wilt zoeken maar helaas op google vind je geen resultaten. xx

5. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

Nov 28, 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    TS: offtopic: mag ik vragen of de tekst ie in je onderschrift staat, bargoens is? volgens mij wel toch?

6. A2CA

A2CA Niet meer actief

@ Naomi, Dat is zigeuners of Roma taal hoe je het ook wilt noemen. ik weet niet wat Bargoens is, misschien lijkt het heel veel op elkaar.

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    klink als The A-team

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
  9. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    oh nee, sorry, lees weer halfgebakken ;)

10. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

Nov 28, 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    ja dat bedoel ik. dacht er al iets van te herkennen. wij hebben een vriend van ons die bargoens spreekt vanuit zijn reizigersfamilie. dus wij spreken het ook een beetje.

leuk om het eens zo tegen te komen!

ontopic, ik heb geen flauw idee welke film het is. suc6 met zoeken.

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    irritant... het komt me bekend voor maar...

12. A2CA

A2CA Niet meer actief

Het is ook best irritant, zeker omdat je zo een film niet snel tegenkomt want het wat echt geen bioscoop kraker.. Ik dacht altijd dat de titel night hunt was ofzoiets maar als ik daarop ga google vind ik hem ook niet dus dan moet die wel anders heten.

13. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ik heb hem volgens mij gevonden :D:D

Night Hunt
    Thriller, Actiefilm
    deelFacebookTwitterHyvesGoogle+
    reacties
    cinema.nl bezoekers (0)
    log in
    om zelf te beoordelen
    6
    0
    0
    Verenigde Staten
    regisseur :
    Bill Corcoran
    acteur :
    Stefanie Powers, Kathleen Robertson, Helen Shaver, Chaz Lamar Shepherd, Currie Graham, Simon Reynolds
    kleur:
    K

Night Hunt op IMDb.com
    Als psychiater Powers, haar zuster, schrijfster Shaver en haar dochter Robertson terugkeren op een koude novemberavond naar Brooklyn, raakt Powers' auto zonder benzine in de ongure New Yorkse wijk Gravesend, waar straatbendes de scepter zwaaien. Bendeleider Graham besluit de drie katjes aan te pakken omdat Powers panikeerde, waardoor een biker en bendelid onderuit ging. Een angstaanjagende achtervolging beslaat het verdere verloop van de rolprent, waarbij de dames het vege lijf proberen te redden. Alweer zo'n film gedraaid tegen het decor van een gedeeltelijk afgebroken, vervallen stadsdeel. Een afschrikwekkend beeld dat grote Amerikaanse steden meer en meer beheerst.

zo onbekend is die film... nu heb ik alleen informatie op internet gevonden, nu moet ik nog kijken waar ik hem kan kopen.

14. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ow ja en het is Survive the night AKA night hunt

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    gewoon bij amazon.com ;)

Share This Page