Oorprobleem, help!

Discussie in 'De lounge' gestart door engeltje23, 25 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Oh meiden, ik hoop dat er nog iemand wakker is met "de gouden tip" want ik wordt gek!
    Lag net heerlijk te slapen en toen werd ik wakker van iets wat tekeer ging in mijn oor, denk een beestje ofzo. Mijn andere oor klappert deze zwangerschap wel eens vaker en dat is al irritant maar hier raakte ik gewoon van in paniek zo erg was het geluid en geklapper in mijn oor.
    Ml al wakker gemaakt en die heeft wat olijfolie in mijn oor gedaan en het geklapper stopte gelijk (beestje verdronken hoop ik) , maar het liep er maar niet uit. Ook nog even gaan douchen en wat water in mijn oor laten lopen, maar nu is mijn oor dus ook nog dicht geklapt.
    Wordt er echt gek van en kan niet slapen, iemand van jullie nog een tip?

2. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Waarschijnlijk is er niet zoveel aan de hand maar ik snap je angst. Wij hadden dit een tijdje geleden allebei. Hoor je ook een gezoem in je oor? Dat had ik op den duur heel erg, vooral snachts. De kans dat er een beestje in je oor zit is minder klein dan de kans op vocht. Dat water in je oor laten lopen is nu net wat je niet had moeten doen hahaha maar ik snap zeker waarom je het hebt gedaan.
    De oplossing is simpel. Wij waren eerst ook aan het klooien met olie maar dit was niet zo een succes bij ons. Bij de drogist verkopen ze een oorspray met zoutoplossing. Kan gewoon gebruikt worden tijdens de zwangerschap, ik gebruik het nog altijd wekelijks als preventieve behandeling en alternatief voor wattenstaafjes.
    Het heet: AUDISPRAY ADULT. Een groen met witte fles. Ik liep van te voren al 3 maanden met dat oorprobleem, binnen een week was ik er nu vanaf.

Succes!

3. PinkMonkey

PinkMonkey Niet meer actief

Klinkt eerder als oorsuizen dan als een beestje

4. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    Water in je oor is juist wel wat je moet doen als er een beestje in zit. Maar olijfolie vind ik dan weer aparte keus. Maar als je op je zij gaat liggen met het oor waar t beestje in zit naarboven en er dan water in giet komt het beestje er zo uitdrijven. Vocht in je oor kan normaal gesproken niet, je kunt toch ook gewoon douchen en zwemmen?

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Heb een hele tijd op dat oor gelegen vannacht en uiteindelijk is het water eruit gelopen en kwam er dus een klein spinnetje mee! Het duurde even, maar het heeft dus wel geholpen!
    Was dus echt geen oorsuizen!

6. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Fijn dat je er nu vanaf bent, dat is het belangrijkste! Geniet van de stilte ;)

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ow brrr, waarom heb ik dit topic gelezen haha

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Sorry! ;)

Ja ben echt blij dat ik ervan af ben. Een klapperend oor is al niet prettig, maar dit was echt verschrikkelijk gewoon!

9. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Hahahaha :D

10. PinkMonkey

PinkMonkey Niet meer actief

Ieeuwww serieus ..ik vraag me serieus af hoe groot de kans is dat er een beest in je oor kruipt :$

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    1 x in 28 jaar? Of 1 x in je leven? Ik hoop het laatste!

12. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Iehhh ik had ook liever dit topic even overgeslagen! :D

Fijn dat je er vanaf bent, TS! :p

Liefs,

Deel Deze Pagina