e-reader vraagjes

Discussie in 'De lounge' gestart door nijntje1983, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@nijntje: hij heeft besteld bij de wehkanp en laten verzonden naa een afhaalpunt van DHL.
    Bij saturn stond op de site 129 maar in de winkel 139 :)

En bij wehkamp heb je ook de dag erna je spulletjes dus om daar nou 20€ extra voor uit te geven... :)

2. Ik twijfel ook al eeuwen over een ereader.. Helemaal nu met die actie bij Bol. Ik heb nog een cadeabon liggen van 50 euro, dus dan hoef ik nog maar 49 euro te betalen.. En tja, dat ben ik ook kwijt als ik 3 nieuwe boeken koop.. ;)

3. Saskia78

Dat was ook ooit mijn argument ja... Mijne kostte 100€
    En ik lees van die dikke fantasy trilogieën... Met 1-2 series.. Heb je dat bedrag er aardig uit.
    Plus dat we nu geen nieuwe boekenkast hoefden te kopen :)

4. #44 Shaddixxx, 4 jun 2013
    Laatst bewerkt: 4 jun 2013
    Haha!

Waar halen jullie je boeken vandaan? PBtjes zijn welkom!

5. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

ik heb er sinds kort een van sony bij de bol.com weg voor 99 euro ( limited edition) echt super!!! Heb er nu al 175 boeken opstaan en leest super!

6. Saskia78

Ik durf te wedden dat het uitwisselen van boeken ook niet is toegestaan...

Maar ik zou beginnen met op werk of vriendenkring eens te roepen dat je een ereader hebt.
    Mijn ervaring is dat er dan ineens overal mensen met boeken opduiken :)

7. LiveLaughLove

hier een vriendin met bijna 5000 boeken op haar pc! Dus ik roep een naam en zij stuurt hem op

8. Zo'n vriendin zoek ik dus :D

Jij hebt dus de ereader die ik ook bedoel. Op bol.com lees ik dat hij af en toe vrij traag is.. Heb jij daar ook last van?

9. LiveLaughLove

nee geen last van! Is ook gewoon best getest op kieskeurig! Mijn moeder en zus hebben hem ook! Bevalt super en dat voor een nette prijs

10. LiveLaughLove

ik ben nu met de nederlandse boeken bezig van Game of thrones en huis van de nacht. Ook nieuwe van heleen van rooyen, nikki french enz heb ik allemaal heerlijk

11. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Heb er verschillende in handen gehad en blijf zelf sony echt het beste vinden

en over die boeken...dat komt vast wel goed als ik het zo lees hier ;)

12. Door zulke reacties neig ik steeds meer naar 'kopen'.. Vriend zegt ook dat ik het moet doen.. Hmm..

13. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Haha als je vriend zegt doen zou ik het zoiezo al doen..mannen bedenken zich nogal snel ;)
    Ik had vroeger altijd zoiets van wat moet ik met zo'n ding...maar sinds ik hem heb ben ik er echt verkocht aan..het leest zo fijn!

14. Hahaha, hij zegt het al heel lang, dus ik denk niet dat hij ineens om zal slaan ;) Maarja, voorheen koos ik altijd voor een kleinere uitgave voor een (ouder) boek van marktplaats en niet voor een grotere uitgave in 1 keer voor een ereader..

Vriend's sterkste argument was 'dat we dan ook benzinekosten besparen omdat we niet steeds die boeken van marktplaats op hoeven te halen' :)

15. LiveLaughLove

Scheel een hoop kastruimte, een hoop geld want ja ik heb nu dus al 175 gratis boeken erop, dat keer x bedrag. Je kunt zowat elk boek online vinden. Zelfs die net uitgekomen zijn

16. Saskia78

En wat dacht je van de ruimtebesparing die het oplevert? ;)
    Nooit meer boekenkasten kopen...

17. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

1 apr 2013
    638
    0
    16
    Vrouw
    Door al dat gepraat over ereaders ga ik zo maar eens verder lezen in het nieuwe boek van Dan Brown in het zonnetje op het balkon!

Ook ik heb duizenden boeken en anders heeft mijn vader er altijd nog meer, hehe :)

18. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hier ook een paar duizend boeken inmiddels en fijne is dat ze geen plek innemen :D En is het niks dan gooi je hem gewoon weg...is minder erg dan met een echt boek vind ik

19. Saskia78

Pffff ik moet eigenlijk wat nuttigs gaan doen maar bar weinig zin
    En zo hou ik dus ook geen lees/haak-tijd over..

20. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Herkenbaar......

Deel Deze Pagina