@nijntje: hij heeft besteld bij de wehkanp en laten verzonden naa een afhaalpunt van DHL. Bij saturn stond op de site 129 maar in de winkel 139 En bij wehkamp heb je ook de dag erna je spulletjes dus om daar nou 20 extra voor uit te geven...
Ik twijfel ook al eeuwen over een ereader.. Helemaal nu met die actie bij Bol. Ik heb nog een cadeabon liggen van 50 euro, dus dan hoef ik nog maar 49 euro te betalen.. En tja, dat ben ik ook kwijt als ik 3 nieuwe boeken koop..
Dat was ook ooit mijn argument ja... Mijne kostte 100 En ik lees van die dikke fantasy trilogieën... Met 1-2 series.. Heb je dat bedrag er aardig uit. Plus dat we nu geen nieuwe boekenkast hoefden te kopen
ik heb er sinds kort een van sony bij de bol.com weg voor 99 euro ( limited edition) echt super!!! Heb er nu al 175 boeken opstaan en leest super!
Ik durf te wedden dat het uitwisselen van boeken ook niet is toegestaan... Maar ik zou beginnen met op werk of vriendenkring eens te roepen dat je een ereader hebt. Mijn ervaring is dat er dan ineens overal mensen met boeken opduiken
Zo'n vriendin zoek ik dus Jij hebt dus de ereader die ik ook bedoel. Op bol.com lees ik dat hij af en toe vrij traag is.. Heb jij daar ook last van?
nee geen last van! Is ook gewoon best getest op kieskeurig! Mijn moeder en zus hebben hem ook! Bevalt super en dat voor een nette prijs
ik ben nu met de nederlandse boeken bezig van Game of thrones en huis van de nacht. Ook nieuwe van heleen van rooyen, nikki french enz heb ik allemaal heerlijk
Heb er verschillende in handen gehad en blijf zelf sony echt het beste vinden en over die boeken...dat komt vast wel goed als ik het zo lees hier
Haha als je vriend zegt doen zou ik het zoiezo al doen..mannen bedenken zich nogal snel Ik had vroeger altijd zoiets van wat moet ik met zo'n ding...maar sinds ik hem heb ben ik er echt verkocht aan..het leest zo fijn!
Hahaha, hij zegt het al heel lang, dus ik denk niet dat hij ineens om zal slaan Maarja, voorheen koos ik altijd voor een kleinere uitgave voor een (ouder) boek van marktplaats en niet voor een grotere uitgave in 1 keer voor een ereader.. Vriend's sterkste argument was 'dat we dan ook benzinekosten besparen omdat we niet steeds die boeken van marktplaats op hoeven te halen'
Scheel een hoop kastruimte, een hoop geld want ja ik heb nu dus al 175 gratis boeken erop, dat keer x bedrag. Je kunt zowat elk boek online vinden. Zelfs die net uitgekomen zijn
Door al dat gepraat over ereaders ga ik zo maar eens verder lezen in het nieuwe boek van Dan Brown in het zonnetje op het balkon! Ook ik heb duizenden boeken en anders heeft mijn vader er altijd nog meer, hehe
Hier ook een paar duizend boeken inmiddels en fijne is dat ze geen plek innemen En is het niks dan gooi je hem gewoon weg...is minder erg dan met een echt boek vind ik
Pffff ik moet eigenlijk wat nuttigs gaan doen maar bar weinig zin En zo hou ik dus ook geen lees/haak-tijd over..