e-reader vraagjes

Discussion in 'De lounge' started by nijntje1983, Jun 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. roosje77

roosje77 Lid

Aug 5, 2009
    44
    0
    6
    Ik heb ook die van Sony.
    Mijn beste koop ever haha.
    Ik gebruik hem dagelijks, en als ik niet lees staat hij niet uit maar op stand by.
    Toch hoef ik hem maar een keer in de zes weken of zo op te laden.
    Ik heb zelf een voorraadje van dik 12.000 boeken, dus ik kan voor de rest van mijn leven vooruit ;)
    Ik heb ook de beschermhoes erbij, met het lampje.
    Iedereen die twijfelt: Doen, je krijgt er geen spijt van!

2. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zit er ook aan te denken om het hoesje met lampje te gaan kopen.. heb je de originele van sony of zo eentje waar het lampje midden boven zit?
    Vraag me af of daar nog een leuke aanbieding van is... Heb nu alleen een standaard hoesje van sony eromheen zitten

3. roosje77

roosje77 Lid

Aug 5, 2009
    44
    0
    6
    Ik heb de originele hoes.
    Hij is wel vrij prijzig, maar ik vond het wel nodig om hem te hebben.
    Vooral omdat ik hem overal mee naartoe sleep in mijn tas, en om beschadigingen tegen te gaan.
    Het lampje erin is ook erg handig, als je hem niet nodig hebt zit hij keurig weggestopt, heb je hem nodig dan zet je hem omhoog.
    Er zullen vast wel goedkopere hoesjes zijn, maar ik heb bewust voor deze gekozen omdat de recencies van de ereader, én de hoes erg goed waren!
    Ik heb overigens de rode ereader en hoes ;)

4. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

Apr 1, 2013
    638
    0
    16
    Female
    Ik heb ook een origineel sony-hoesje met lampje. Als je tevreden bent met je huidige hoes, maar je wilt een lampje; dan kun je die ook los kopen. Scheelt een hoop geld en zijn er in alle soorten, maten en prijzen te koop!

5. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Wil ook een e-reader aanschaffen.
    Heb vorig jaar via de ECI een goedkope aangeschaft om te kijken of het wat voor me was. Ja dus.
    Wil nu één met e-inkt scherm... twijfel tussen de kobo en de sony

6. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ik zie dat de sony een pennetje heeft... is dit wat??
    Lijkt mee eerlijk gezegd een beetje onhandig.

7. roosje77

roosje77 Lid

Aug 5, 2009
    44
    0
    6
    Dat ligt bij mij al onderin een la, heb het nog nooit gebruikt.....
    Dus overbodig haha

8. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

Apr 1, 2013
    638
    0
    16
    Female
    Is volgens mij bedoeld om aantekeningen te maken, omdat het toetsenbord vrij klein is... Maar ik gebruik het niet :)

9. Shopaholicnl

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Pennetje? Vraag me af of die er ooit bij zat haha gebruik ik ook niet.. Je klikt op het plaatje van het boek en swipe voor de bladzijden.
    Hier ook origineel hoesje maar wil dus die met lampje... Los lampje werkt niet dat zit niet netjes en beschadigt de hoes ook. Ook hier een rode maar met wit hoesje, vond de combi wel leuk staan :)

10. Is het nou zo dat je bij die Sony op Bol inderdaad helemaal geen oplader krijgt en dat je die er, a 30 euro, nog bij moet kopen? :(

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hm zoals ik het lees.. Zit er alleen een kabeltje bij om hem via USB op te laden.

Dat is bij de kobo ook zo.
    (En als ik het kabeltje in de USB-adapter van m'n iPhone stop.. Laadt hij ook gewoon op... Maar ik hang hem meestal aan de laptop boven als ik hem toch niet gebruik)

12. Zo lees ik het ook, maar in de reviews schrijft iemand 'Doe er dan tenminste alleen een USBlader bij en maak hem 5 euro duurder', dus daarom twijfel ik een beetje of die er wel bij zit..

13. Saskia78

Bedoelt diegene niet zo'n stekker waar je de USB kabel in kunt steken?
    Anderen mopperen dat opladen via de pc lang duurt en dat ze dus liever een echte lader hadden.

Lastig.. Hebben ze niet een chat op bol.com? Daar weten ze het vast

14. Shopaholicnl

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hier net zo! Ik hang hem ook aan mijn USB adapter van mn iphone, deze losse usb stekkers zijn zoiezo overal te koop hoor, volgens mij heeft zelfs action en xenos die voor een paar euro.. aan de laptop opladen lukt bij mij niet, duurt echt heel erg lang maar met een adaptertje erop werkt het als een tierelier, echt perfect. Net de reviews gelezen, usb kabeltje zit er volgens kopers daar gewoon bij. Dus effe los stekkertje er op en klaar of aan je laptop laden :)

15. Mooi :D Mijn laptop staat elke dag van 8:30 tot 23:00 aan, dus tijd genoeg om op te laden denk ik zo :D

Besteld!

16. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Ik heb de ereader van sony, maar lees nu voornamelijk via mijn kobo account op mijn tablet. Ik vind kobo als winkel echt heel fijn, vooral de kortingscodes :)
    Heb van de week 2 keer een boek gekocht voor 1,30!

17. Shopaholicnl

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Die van mij zijn nog goedkoper... :p

18. Shopaholicnl

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zit te zoeken online maar ik heb een PRS-T1 van sony, past daar een t2 hoesje omheen??

19. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Tja, dat is een keuze :)

20. Saskia78

Zo... Een klein doosje Kobo Glo op de bank... Zin om er meteen mee in bed te duiken maar ik beheers me.... Manlief mag zelf uitpakken :)

Share This Page