Even advies gevraagd. Wij hebben een open keuken dat grenst aan de woonkamer. Onze inrichting is vrij strak, nu ben ik op zoek naar een buffetkast in de keuken, dat past bij een strakke inrichting. Ik zit te twijfelen of ik anders maar een laag strak dressoir als buffetkast kan gaan gebruiken. Want veel buffetkasten zijn te landelijk, hoop dat iemand mij kan helpen!
Ikea... Hebben ze hele leuke kasten die je als buffet kast kan gebruiken. En strak..want tsjah..Ikea he...
Ik ga van de week naar de ikea dus dat komt mooi uit. Die buffetkast die bosi laat zien is echt prachtig, maar heeft ook een prachtige prijs, maar dat zou echt heel mooi staan!
Ja ik vond hem zelf ook erg mooi Als het goed is gaan ze wel even mee.. Maar wij hebben zelf zoiets van Ikea ( met kleine kinderen niet al te duur) en dat is dit: BESTÅ Aan de slag: BESTÅ en BILLY planner - IKEA Strak, netjes en best degelijk
Ghehehe, nou ons budget laat geen prachtige prijs kasten toe..dus wij zijn op ikea aan gewezen..ook prachtig! (mits je er niet te ruw mee om gaat....) Strak en wit heeft ikea veel...zelf een kast samen stellen kan ook! Pas een op MP gevonden zooo mooi...maar wel van ikea niet van een serie, dus zelf samen gesteld. Was soort van kast hierboven, enkel iets hoger...bovenin deurtjes met glas, onderin deurtjes gewoon...planken erin en voila heel mooie strakke witte ''buffet'' kast... (zoiets wil ik namelijk ook )