Ik heb nu 3-4 jaar een goedkope ereader van het merk Archos. Alleen de laatste tijd valt die uit, en laad niet meer op. Nu zag ik vandaag dat er bij de Trekpleister een Kobo ereader touch is voor 60 euro. Heeft iemand die? En is het wat? Daarnaast, welke e-readers zijn nog meer goed? Er zijn er inmiddels zoveel, ik weet niet echt welke nou goed is en welke niet. Ik heb op Kieskeurig gekeken, maar daar variëren recensies van heel goed tot slecht. Dus ik dacht laat ik het hier even vragen
Ik heb een iriver story HD, maar die heb ik al jaren. Mijn moeder heeft een kobo met touchscreen die is wel fijn, wel een nieuw model. Zelf heb ik hele slechte ervaring met bebook. Slechte kwaliteit, mijn scherm wou ineens niet meer aan. Had m 3 maanden en viel niet binnen de garantie.
Ik heb een Sony gehad,noooit doen! Scherm had meteen een scheur zonder te laten vallen. Ik zoek er ook nog eentje met een lampje voor het donker dus lees ff mee.
hier juist wel blij met de sony!!! batterij gaat maaaanden mee. lampje heb ik op ebay gekocht, ook een hoesje. je kunt buiten ook super goed lezen met deze.
Ik heb net de nieuwste van Sony gekocht, geweldig ding! Daarvoor had ik ook een Sony, ook geweldig ding!
Ik ben blij met mijn sony. moet zeggen dat ik m niet heel veel gebruik. Wat ik vooral jammer vind is dat je bij mij niet kunt zien welke boeken gelezen zijn en welke niet. Ook per boek n samenvatting zoals op de kaft van een boek zou ik fijn vinden. Heb ook heel veel boeken die ik niet ken en moet ik eerst op internet lezen waar t over gaat. Maar goed dat ligt volgens mij niet aan type ereader maar is bij alles zo. Of niet?
Ik heb ook een kobo glo touch (niet de aller nieuwste). Ingebouwd licht en geeft aan welk boek je voltooid hebt. Batterij gaat ook lang mee en is zo opgeladen. Ik twijfelde ook lang tussen een Sony of een Kobo. Ik ging voor de Kobo vanwege het ingebouwde licht wat ideaal is.
Ik lees op mijn samsung tablet, ideaal. Toen ik nog geen tab had las ik op een sony ereader, ook heel tevreden over vooral omdat je er in de zon goed mee kan lezen. Maar vond dubbelop niet nodig dus die is verkocht.
Ik ben ook heel erg blij met mijn Sony! Ik heb er een los led-klemlampje bij en een hoesje. Sinds ik een ereader heb lees ik veel meer!
Hier ook een kobo glo. Ideaal met het ingebouwde licht, waarmee je op 1% lichtsterkte prima op bed kunt lezen. 's Avonds op de bank zet ik m vaak iets feller. Maar een heel fijn ding.
Hmm ik heb al jaren een kobo touch. Echt een hip model is het dus niet Maar het scherm is prima en ondanks diverse valpartijen... Doet hij het nog net zo goed als op de eerste dag. (Ik lees graag terwijl ik loop dus af en toe loopt ineens iemand het ding uit m'n handen. Zelfs al eens zo hard dat de behuizing open lag.. Heb hem toen gauw dicht geklikt... En toen ik m'n ogen open deed.. Deed ie het gewoon nog. Voor de lichtjes-liefhebbers: mijn man heeft een kobo glo en is ook heel blij ermee. Ik vind wel dat hij in het donker nog steeds veel licht geeft. Je hebt er geen last van met lezen omdat het op je scherm schijnt.. Maar als je er naast ligt is het moeilijk te negeren
Ik ben erg blij met mijn Kobo Glo. Heb hem nu een jaar en hij bevalt heel goed! De verlichting is erg prettig, leest rustiger, en als je hem niet nodig hebt dan zet je hem uit. Ik heb er een met een witte voorzijde en een fuchsiaroze achterkant