aaah lieff kadootje van zoon

Discussion in 'De lounge' started by Ons Kleintje, Mar 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Zoonlief kwam vanmiddag uit school en had een doosje mee in de vorm van een hartje (hadden ze rond 14 februari gemaakt op school, ik had t al zien liggen) heel mooi gekleurd en geplakt.
    Oh wat een mooi hartje!
    Ja, zegt zoon, er zit ook een briefje in.
    Ik kijk op dat briefje, heel mooi gekleurd, met hartjes en een gedicht van juf over vlinders..de mooiste ben jij..etc
    .........................................................

staat erop: Voor (beste vriendje) en moeder!

Ik had het niet meer:p

Maar wat zou jij doen met het doosje? aan die moeder geven? Zoon wil hem eigenlijk zelf houden.

2. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Hahahahaha!

Ik heb geen idee wat ik zou doen, eigenlijk :)

3. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Hij heeft het doosje van een ander kindje meegenomen wat dat kindje voor zijn/haar moeder heeft gemaakt? Of begrijp ik het verkeerd?

4. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Ik snap t niet helemaal. Heeft hij t gemaakt voor zijn vriendje en die moeder en wil hij t nu liever houden?

Of heeft t vriendje t gemaakt voor zijn moeder en heeft jouw zoon t mee naar huis genomen?

Ik geval 1: laten houden
    In geval 2: teruggeven natuurlijk en navragen waar t doosje is dat je zoontje dan gemaakt heeft

5. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Het was de bedoeling dat hij voor zijn ouders dat hartje ging maken (opdracht van juf) ivm valentijn,
    maar hij wilde het voor zijn beste vriend maken, en die zijn moeder
    en juf vond dat goed.

dus stel je voor: je krijgt een hartje-doosje heel mooi versierd, zeg maar een moederdagkadootjeachtig hartje, en je maakt hem open: ziet een mooie tekening met gedicht. Niet aan jou gericht maar aan iemand anders. wel fijn dat ie zo gek is op zijn vriendje.

het doosje wil hij niet weggeven, ik geef morgen de tekening wel aan zijn vriendje zijn moeder.

6. lin80

lin80 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,798
    1
    0
    Hahaha, geweldig toch!!! Ik kan er wel om lachen en zou ook jouw zoontje laten beslissen of je het aan die moeder geeft of niet. Ik lees dat hij het doosje graag wil houden, dus die zou ik niet weg geven, maar het kaartje/tekening zeker wel. Ik vind het juist erg lief dat hij dat gedaan heeft, op dat moment was dat voor hem blijkbaar erg belangrijk.

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

sluit ik me bij aan. Vind het echt superschattig!

8. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Dit zou ik ook doen! Superschattig van je zoontje!

9. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ooooh dat is wel heel erg lief van m.
    Ik zou het doosje zelf houden en het gedichtje met tekening aan die moeder geven.. echt super schattig zeg!

Share This Page