Wanneer moeten folders uiterlijk bezorgd zijn?

Discussie in 'De lounge' gestart door pientje1, 10 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ik vind het heel vervelend dat ik de folders zo laat ontvang. Veel aanbiedingen gaan zondag in en wij krijgen dinsdagavond ook nog eens folders. Een paar keer zelfs pas op donderdag en dan zijn sommige aanbiedingen al op. Ik kijk wel op de app, maar heb geen zin om alle folders op mijn tel te bekijken.
    Is er een uiterlijke bezorgdag van de folders? Iemand die misschien zelf folders bezorgd. Vind mezelf ook zo'n zeur om er over te gaan mailen, maar vind het gewoon erg vervelend.

2. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Ik heb vroeger folders gelopen en die moesten toen voor dinsdagavond 20:00 uur bij de mensen binnen zijn. Als je niet tevreden bent moet je even bellen naar het bedrijf waar de folders van af komen. Vaak zit er een klein briefje in het folderpakket met het telefoonnummer. :)

3. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hier precies hetzelfde! Pas dinsdagavond of soms zelfs woensdag (ook nog wel is helemaal niet!) en die app vind ik niet lekker werken.

Ik zou het dus niet weten maar weet wel hoe je je voelt!

4. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Officieel dinsdagmiddag.
    Je kan erover klagen bij de verspreider als dit later is.

5. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    hier ook vaak! nu al bijzonder vroeg, gisteren al gehad:D
    maar als je bij google intypt "folders niet ontvangen" kan je naar een site waar je een klacht kunt indienen! hier ook al een paar x gedaan namelijk! geen idee waar de klacht dan weer terecht komt en of ie uiteindelijk wel op de goede plek komt.

6. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Moeten idd uiterlijk dinsdag op de mat vallen.

7. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Hmm oke, dan kan ik niet echt klagen dat het pas dinsdagavond komt. Die paar uur maakt dan ook niet meer uit.
    Ik ontvang ze ook het liefst op zondag, heb ik lekker de tijd om ze uit te pluizen!

8. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik dacht uiterlijk dinsdag avond.

9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    Hier al erg vaak geklaagd omdat ik helemaal gene folders kreeg en als ik dan op woensdagmiddag belde kreeg ik te horen dat ze pas op woensdag voor 18.00 uur binnen hoefden te zijn.
    Gelukkig hebben we sinds een paar weken een nieuwe bezorger en kan ik zo lekker folders kijken. Laatst kreeg ik op vrijdag folders dus ik al blij (eerdere bezorger had ik folders altijd op vrijdagmiddag of zaterdagochtend) maar tijdens het kijken van de folders dacht ik wat raar al weer dat in de aanbieding bij de coop, dus even op de datum kijken bleek het folderpakket van die week te zijn, nou die mochten ze op vrijdagmiddag ook wel houden ;)

10. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Hier komen ze altijd pas woensdagavond... `k Zal wel in een achterbuurt wonen;)

11. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik dacht ook uiterlijk dinsdag, de meeste folders gaan dan ook in.

Worden jullie ook altijd zo blij als je weer zo'n dik pakket met folders in de bus hebt ontvangen? Ikke wel:D

12. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Uiterlijk dinsdagavond 20.00.

13. lies276

lies276 Niet meer actief

Mijn oudste zoon bezorgt folders en officieel mag hij ze pas op maandag rondbrengen en ze moeten voor dinsdagavond bezorgd zijn.
    Omdat de meeste mensen het fijn vinden om in het weekend de folders door te snuffelen, brengt hij ze toch op zaterdag al langs.

14. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    hier al zo vaak klacht in gediend. En altijd netjes antwoord gekregen en actie ondernomen. Hier in de regio is het uiterlijk woensdag avond gebracht. maar is voor mij ook te laat ik doe woensdag ochtend boodschappen dus als ik de folders niet heb houd het op

Deel Deze Pagina