Ha meiden Mh..ik heb net weer een enorme stapel boeken weg gedaan, aan mijn collega's gegeven.Ik koop ze,ben lid van de bieb maar daar ga ik wel erg weinig heen. Ik koop liever. Nu denk ik aan een e- reader. Welke raden jullie me aan? Zijn jullie er tevreden over? Ik lees graag in bed,op mijn zij, hand onder mn hoofd. Is het dan ook fijn lezen? Groetjes!
Ik heb een kobo ereader en ben er zeeeeer tevreden over. Ik vond vroeger altijd dat een boek een boek moest zijn. Maar ik ben helemaal om. Maakt niet uit in welke stand je ligt of zit ik vind altijd mijn weg wel met dat ding. Wat ik fijn vind aan de mijne is dat het licht geïntegreerd zit en niet los erbij zoals bij de Sony. Hopelijk heb je er iets aan
ik heb de sony e reader, super fijn ding, batterij gaat heel lang mee. boeken download ik gewoon,kost niks
Sony prs t2 heb ik. Ik ben zeeeeeer tevreden. Alleen zijn de sonys op het moment erg slecht verkrijgbaar. Let goed op of je er een koopt met e-ink. Als dit niet zo is dan is het een soort klein tabletje en zit je dus van een computer te lezen. Dit is zeer vermoeiend voor je ogen. verder lijkt achtergrond verlichting heel handig maar ook daar kun je hele moeie ogen van krijgen. mijn zusje heeft er een van kobo en die is er ook heel tevreden mee. succes met je zoektocht en veel leesplezier!
Ik heb een kobo glo en ben super tevreden. Geïntegreerde lamp waardoor je ook in het donker kunt lezen. In de zon doet ie het ook prima en de batterij gaat lang mee. Ik vond ook altijd dat een boek gewoon van papier moet zijn, zodat je echt wat in je hand hebt, maar ben nu helemaal om! Ook voor vakantie is het ideaal, neemt veel minder gewicht en ruimte in.
Ik heb een Kobo glo. Ik ben er echt superblij mee. Het leest heerlijk en ik vind het ingebouwde lichtje juist heel prettig. Ik kan er in bed lekker mee blijven lezen terwijl mijn man al kan gaan slapen Ik vind het trouwens fijner lezen in bed omdat een ereader veel lichter is dan een boek.
Ik heb een Kobo Aura is als beste uit de test gekomen en nu ook steeds in de aanbieding, echt een super ding. Hij heeft ook WiFi waardoor je rechtstreeks boeken kan downloaden. Ik begreep in de winkel dat Sony gestopt is met het maken van ereaders. Wellicht dat ze daarom nu erg lastig verkrijgbaar zijn.
Ik wilde ook heel graag die van Sony, omdat die knopjes heeft waarmee je de bladzijde om kan slaan ipv swipen op het touchscreen. Helaas was die sony niet meer te krijgen. Achteraf ben ik blij, want ik vind de geintegreerde verlichting toch wel erg fijn. Ik heb gekozen voor een pocketbook lux 2 bij mediamarkt. Mèt knopjes èn verlichting. Ik ben er heel blij mee....
Ik heb een Kobo Glo, ben tevreden, vooral het geïntegreerde lampje is heel fijn. Een minpuntje: T kan niet zo goed tegen de Spaanse zon/temperaturen, heb m een paar keer moeten resetten, deed t daarna wel goed.
Oh dat heb ik deze vakantie ook een paar keer gehad. Inderdaad tijdens het lezen in de zon en toen het heel warm was.
wij hebben ook een gobo, bevalt prima, ook fijn dat je altijd meteen weet waar je gebeleven bent en niet de blz hoeft te zoeken