e-reader

Discussie in 'De lounge' gestart door snoebeltje, 24 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    Ha meiden
    Mh..ik heb net weer een enorme stapel boeken weg gedaan, aan mijn collega's gegeven.Ik koop ze,ben lid van de bieb maar daar ga ik wel erg weinig heen. Ik koop liever.
    Nu denk ik aan een e- reader. Welke raden jullie me aan? Zijn jullie er tevreden over? Ik lees graag in bed,op mijn zij, hand onder mn hoofd. Is het dan ook fijn lezen?
    Groetjes!

2. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik heb een kobo ereader en ben er zeeeeer tevreden over. Ik vond vroeger altijd dat een boek een boek moest zijn. Maar ik ben helemaal om. Maakt niet uit in welke stand je ligt of zit ik vind altijd mijn weg wel met dat ding.
    Wat ik fijn vind aan de mijne is dat het licht geïntegreerd zit en niet los erbij zoals bij de Sony.

Hopelijk heb je er iets aan:D

3. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik heb de sony e reader, super fijn ding, batterij gaat heel lang mee.
    boeken download ik gewoon,kost niks :)

4. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sony prs t2 heb ik. Ik ben zeeeeeer tevreden. Alleen zijn de sonys op het moment erg slecht verkrijgbaar.
    Let goed op of je er een koopt met e-ink. Als dit niet zo is dan is het een soort klein tabletje en zit je dus van een computer te lezen. Dit is zeer vermoeiend voor je ogen.
    verder lijkt achtergrond verlichting heel handig maar ook daar kun je hele moeie ogen van krijgen.
    mijn zusje heeft er een van kobo en die is er ook heel tevreden mee.
    succes met je zoektocht en veel leesplezier!

5. Yaisa

Yaisa Fanatiek lid

31 jul 2013
    1.225
    1.262
    113
    Ik heb een kobo glo en ben super tevreden. Geïntegreerde lamp waardoor je ook in het donker kunt lezen. In de zon doet ie het ook prima en de batterij gaat lang mee.
    Ik vond ook altijd dat een boek gewoon van papier moet zijn, zodat je echt wat in je hand hebt, maar ben nu helemaal om! Ook voor vakantie is het ideaal, neemt veel minder gewicht en ruimte in.

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ik heb een Kobo glo. Ik ben er echt superblij mee. Het leest heerlijk en ik vind het ingebouwde lichtje juist heel prettig. Ik kan er in bed lekker mee blijven lezen terwijl mijn man al kan gaan slapen:) Ik vind het trouwens fijner lezen in bed omdat een ereader veel lichter is dan een boek.

7. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Haarlem
    Fijne reacties! Mogen er altijd meer zijn! :)

8. Frummeltje2012

Frummeltje2012 Actief lid

16 aug 2012
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een Sony en ben er erg blij mee. Leest heel fijn!

9. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ik ben ook erg happy met mijn Kobo Glo. Heb hem nu 1,5 jaar en hij bevalt nog steeds uitstekend.

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.889
    113
    Dit precies, het lampje is ook heel handig!

11. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Haarlem
    Ja met een lampje wordt het in ieder geval. Dat lijkt mij ook fijn.

12. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik heb een Kobo Aura is als beste uit de test gekomen en nu ook steeds in de aanbieding, echt een super ding. Hij heeft ook WiFi waardoor je rechtstreeks boeken kan downloaden.

Ik begreep in de winkel dat Sony gestopt is met het maken van ereaders. Wellicht dat ze daarom nu erg lastig verkrijgbaar zijn.

13. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ook sony. Heel tevreden. Maar hoor dat Sony gaat stoppen met leveren van de ereaders?

14. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Waar kan je goede boeken downloaden? (Mag ook via pb uiteraard)

15. Hier ook een Sony, met een lampje van 79 cent van de Action :D

16. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Ik wilde ook heel graag die van Sony, omdat die knopjes heeft waarmee je de bladzijde om kan slaan ipv swipen op het touchscreen. Helaas was die sony niet meer te krijgen. Achteraf ben ik blij, want ik vind de geintegreerde verlichting toch wel erg fijn. Ik heb gekozen voor een pocketbook lux 2 bij mediamarkt. Mèt knopjes èn verlichting. Ik ben er heel blij mee....

17. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Ik heb een Kobo Glo, ben tevreden, vooral het geïntegreerde lampje is heel fijn. Een minpuntje: T kan niet zo goed tegen de Spaanse zon/temperaturen, heb m een paar keer moeten resetten, deed t daarna wel goed.

18. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    De kobo aura HD is echt een aanrader. Zou niets anders willen.

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Oh dat heb ik deze vakantie ook een paar keer gehad. Inderdaad tijdens het lezen in de zon en toen het heel warm was.

20. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    wij hebben ook een gobo, bevalt prima, ook fijn dat je altijd meteen weet waar je gebeleven bent en niet de blz hoeft te zoeken

Deel Deze Pagina