Onze wasmachine is nu 9 jaar oud, en echt aan vervanging toe. Hij maakt de was niet meer goed schoon en er blijft water achter in het bakje van de wasverzachter. Wat is nou een fijne wasmachine? Welke heb jij?
Ik ben zeer gelukkig met mijn Samsung wasmachine! Programma's zijn aan te passen, snel programma, kan wassen op 95 graden, resttijd word aangegeven, uitgestelde start, maakt weinig lawaai en was echt goed schoon.
wij hebben deze afgelopen winter gekocht.Bosch WAY32541NL Super tevreden mee. Kan echt enorm veel in.
Wij hebben gisteren de Samsung EcoBubble wasmachine WF80F5E5P4W/EN bij BCC besteld. Nu met flinke korting!
Wij hebben 6 jaren lang een samsung grhad maar vond het geen fijne machine. Nu een Miele waar ik zeer tevreden over ben!
Samsung ecobubble. Hebben we sinds 3 jaar nu en heel tevreden over. Mooi pluspunt was dat ie niet heel duur was.
Wij hebben nu 5 jaar een AEG lavamat en tot nu toe geen problemen gehad en er wordt hier flink gewassen met een 5 persoons huishouden. Hiervoor een Bosch gehad maar hebben tussendoor 2x de lagers moeten vervangen.
Ik heb Samsung aeg en lg gehad en nu een Beko. Op de een of andere manier houden wasmachines het bij mij nooit zo lang.... ben er wel tevreden over.
Hier nog een Samsung stem. Een Miele is vast beter maar kost meer per gram dan goud! Overigens is (van horen zeggen) Miele van nu niet meer zo duurzaam als vroeger. Zelf alleen ooit een Miele stofzuiger gehad die het na 2 jaar begaf nu waag ik me er niet meer aan. Maar ik ben dan ook een Samsung fan blijkbaar, van koelkast tot telefoon, van combimagnetron tot tv en van wasmachine tot stofzuiger en nog nooit een apparaat kapot gehad de afgelopen 9 jaar.
Miele. Dat is toch echt wel een zeer goed merk voor wasmachines. Voor andere apparaten hoeft dat niet zo te zijn trouwens, merken kunnen in een bepaald ding erg goed zijn maar dan hoeft dat niet voor andere apparaten te gelden. Een Miele is erg prijzig, dus zeker niet voor iedereen haalbaar, omdat je dat bij aankoop gewoon in 1 keer moet betalen. Maar uitgespreid ben je zeker niet duurder uit, soms zelfs goedkoper. Maar ook dan kun je ook wel eens pech hebben. Iemamd die ik ken deed 19 jaar met een Miele. En die erna was na 5 jaar stuk. Met apparaten kun je mazzel en pech hebben helaas.
We hebben 11 jaar een siemens gehad, die begaf het, nu een bosch sport edition oid. Wilde weer een siemens maar dat is niet te betalen tegenwoordig
Ik geloof dat Miele en Bosch het best uit de test kwamen. Mijn eerste was een 2e hands Bosch en die is echt jaaaaren meegegaan, uiteindelijk is hij beschadigd geraakt tijdens de verhuizing en toen een goedkope aangeschaft (want dat zou niks uitmaken volgens schoonmoeder) nou die begaf het na precies 2 jaar, precies buiten de garantie termijn. Nu alweer een tijdje een Bosch en die doet het super.
Wij hebben ook een Samsung, droger is ook van Samsung en bevallen beide goed! Hiervoor hadden we een Whirlpool en daar hebben we ook nooit problemen mee gehad maar die ging weg omdat wij een grotere trommel wouden.
Miele heeft nu via de wehkamp een mooie aanbieding van 1499 naar 999 en een jaar lang gratis wasmiddel. Dacht vorige week ook even dat de onze het had begeven. Zo kwam ik bij die miele uit. Maar gelukkig blijkt hij het nog te doen 😅