gel of acryl?

Discussion in 'De lounge' started by gien, Jan 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gien

gien Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hoi meiden,

ik wil graag mooie nagels hebben aangezien de mijne altijd afzichtelijk zijn ;)

nu wil ik dus graag gelnagels omdat die mij het fijnste lijken (flexibel etc) maar ik heb er verder geen verstand van.. moeten je nagels daarvoor al lang zijn bijvoorbeeld?

wat hebben jullie voor nagels en bevalt dat?

2. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Ik zou acryl aanraden dat ziet er natuurlijker uit vind ik.

Je moet er gewoon mee leren omgaan in het begin en niet te lang doen dan heb je weinig last van afbreken of luchtbellen. ( mits ze goed gezet zijn dan he)

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Acryl maar dat is omdat ik het steviger vindt, en dat is heel handig met kinderen :)

4. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

Aug 10, 2013
    1,803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Gel vind ik fijner. Acryl lag er te makkelijk af bij mij.
    Gellak kan ook moet je wel een lamp hebben

5. Metire

Metire Niet meer actief

gel, maar dan zonder tips dus 'natuurlijk' met tips vind ik er altijd zo.. fout uitzien (maar das mijn smaak)

6. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Ik heb solar nagels. (Met tips, rond gevijld.) deze zijn steviger, dunner en flexibeler als acryl. Ook verkleuren ze niet, ben er erg blij mee. Hiervoor had ik altijd acryl.

7. Pluk14

Pluk14 Actief lid

Sep 4, 2013
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gelnagels. Acrylnagels lagen er bij mij veel sneller af. Ik heb nu witte tips, maar vaak ook nailart.

Attached Files:

8. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

Nov 28, 2012
    1,416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Ik zou geen van beide doen, je nagels gaan er echt kapot van door zuurstof tekort. Het is niet zo dat je dan plots mooie nagels hebt. Je nagels zullen zwak worden en daardoor zul je niet meer zonder kunnen, waardoor ze nog zwakker worden.
    Ik heb genoeg mensen gezien die een verzorgende manicure hebben ondergaan en met een beetje bijhouden heel mooie nagels hebben gekregen.

Google maar naar eens op de nadelen van gel/acryl/shellac nagels en bedenk je dat er een grote kans bestaat dat dit je zult overkomen!

9. fruity

fruity Actief lid

Dec 30, 2010
    258
    0
    0
    Je kunt ook een japanse manicure doen. Daar wordt je natuurlijke nagel steviger van.

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb acryl, ben er erg blij mee. Meestal gewoon french manicure...
    Nooit last van afvallen of breken oid.
    Ik laat ze eens per 3 wkn bijwerken :)

11. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

Mar 6, 2011
    4,672
    591
    113
    Groningen
    Ik heb al jaren acryl, vroeger wel gel agels gehad. Acryl blijft bij mij veel beter zitten, ze zijn harder en steviger. Ik breek er eigenlijk nooit één (even afkloppen). :) Ik laat ze om de 4 weken opvullen en dat gaat prima!
    Ik heb kunstnagels mét tip en daar hoeven je nagels niet eerst lang voor te zijn. Als er eentje zou breken, plakt ze er gewoon weer een tip op en dan de acryl er weer over.

12. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ligt ook aan je eigen nagels.
    Mijn eigen nagels zijn heel flexibel dus gel is dan beter want dat is ook flexibel.
    Acryl is steviger maar dus niets voor mijn nagels want als ik me maar ff stootte schreeuwde ik van de pijn!

13. MamaG

MamaG Fanatiek lid

May 24, 2008
    1,298
    0
    36
    Omg Nijmegen
  14. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik heb beide jaren gehad.Nu weer gel,moet eerlijk zeggen dat ik weinig verschil merk.Wel merk ik het verschil heel erg in nagelstylistes.Mijn advies is zoek een goede nagelstyliste en probeer niet voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten.

Share This Page